Doktorka Kyselka Vostrááá radí

Blanka Fay

Kyselka Vostrááá v šoku: Jsem tlusťoch..

Mít v pátek třináctého narozeniny a ještě trpět u dietologa pana Havlíčka, tak to bylo na mne moc. Sice jsem ve svých sedmdesáti osmi letech v dobré kondici, ale dostat se ráno v sedm z postele je pro mne nadlidský výkon.

15.11.2009 v 21:16 | Karma článku: 10.35 | Přečteno: 2670 | Diskuse

Blanka Fay

Kyselka Vostrááá radí: Do parku a jedině do naha..

Tak jsem tady zase. Právě jsem doběhla z našeho parku. Tedy lépe řečeno jsem se doplazila. Pořád jsem si říkala, že v zdravém těle zdravý duch a ve čtvrtek budu obhajovat znovu svůj titul JUDr., tak jsem se rozhodla své mozkové závity trochu okysličit.

10.11.2009 v 17:47 | Karma článku: 11.27 | Přečteno: 1786 | Diskuse

Blanka Fay

Kyselka Vostrááá radí : Nechte tu pana Fischera a kupte mi jachtu..

Ta jsem tady, jak jsem slíbila. Moje maličkost Doktorka Kyselka Vostrááá. To je nuda v té naší politice, nic se neděje, jen pana premiéra Fischera chtějí odstranit do Bruselu. A já tak toužím po své jachtě.

8.11.2009 v 16:19 | Karma článku: 9.49 | Přečteno: 1417 | Diskuse
Počet článků 396 Celková karma 22.90 Průměrná čtenost 2712

 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..

 

 

 

 

TOPlist