Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Milý Tomáši Klusi, nechte nás, ať si životní moudra definujeme sami

Poslední dobou mi mi přijde, že je Tomáš Klus všude. A protože jsem taky písničkář, tak jsem si přečetla několik rozhovorů.

Nezávidím Tomáši Klusovi jeho úspěch, myslím, že hudebně se posouvá stále dopředu. Nejsem jeho fanda, ale některé písničky se mi líbí, i když spíše ty starší. Pořád jsem přemýšlela, čím mi ten kluk vadí, když je to pohledný chlap, co dělá muziku. A po přečtení rozhovoru na lidovkách.cz mi to došlo. Tomáš Klus prošel životní proměnou, což mu moc přeji. Problém je, že ale ve svých odpovědích rozdává moudra. Štěstí je toto, láska je tamto, děti by jsme měli vychovávat takhle apod. Každý psycholog ví, že lidem není dobré rozdávat rady na život jako jediné pravdy, kterých se má člověk držet. Každý z nás jsme osobnost, která jde životem a přichází na různé závěry pro svůj život a na základě dalších prožitků, ať už šťastných nebo těch těžkých, své myšlení a názory posouvá někam jinam. Jsem o dost starší než Tomáš Klus, ale nikomu bych neradila, co je štěstí, láska, víra či životní smysl. Myslím, že každý z nás je dostatečně moudrý a odpovědi si hledá sám, různě si je upravuje a definuje. Nevím jestli je posláním písničkáře rozdávat duchovní moudra, tak jak to dělá Tomáš Klus. Hudba a texty jsou dostatečnou výpovědí každého umělce a já bych lidem nechala svobodu ať si své pravdy hledají sami. Tomáši Klusovi se Kempy Kryštofů a jejich snaha být v kontaktu s lidmi zdá povrchní. Jenže milý Tomáši, rozdávání vašich srdíčkových mouder se může zdát zase povrchní jiným. Přeji vám hodně štěstí ve vaší práci. Ale nás ostatní prosím nechte, ať si svá moudra hledáme a definujeme sami..

Autor: Blanka Fay | pátek 3.10.2014 13:29 | karma článku: 31,55 | přečteno: 3033x
  • Další články autora

Blanka Fay

Vyzdvihovat Ivetu Bartošovou až po její smrti je holým pokrytectvím...

V době kdy jsem studovala Mediální komunikaci na vysoké škole články o Ivetě Bartošové plnily každý bulvár. Po svatbě, s dnes již zesnulým producentem Pomejem, mi jí bylo hodně líto.

10.4.2024 v 14:35 | Karma: 35,34 | Přečteno: 3407x | Diskuse| Kultura

Blanka Fay

Jan Bendig by si měl nejspíš začít sypat popel na hlavu..

Bylo to domluvené nebo nebylo? Tak tuhle otázku, si v listopadu po incidentu s moukou během večera Českého Slavíka, dost lidí pokládalo.

23.2.2024 v 15:15 | Karma: 32,10 | Přečteno: 2622x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Heterosexuálové děti mít mohou, ale gayům děti zakážeme?

Po světe chodí spoustu dospělých, kteří své rodičovství nějak nezvládli. Kdyby ano, tak by nebyli plné kojenecké ústavy, dětské domovy či každou chvilku někdo neodložil své dítě do babyboxu.

11.2.2024 v 8:24 | Karma: 29,60 | Přečteno: 3778x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Největší parťák mého života aneb když máte nemocného psa..

Včera jsem se svým psím kámošem bohužel zase byla na veterinární klinice. Před vánoci jsem ho doma našla doslova v krvi a teď se mu to zase začalo vracet.

6.2.2024 v 16:13 | Karma: 23,71 | Přečteno: 596x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Nandej to tomu Soukupovi aneb šílenost jménem Clash of the Stars..

Show Clash of the Stars získává stále více na popularitě. Na včerejší 7 show v pořadí si do sportovní haly pražské Sparty v Praze koupilo lístky přes deset tisíc lidí.

28.1.2024 v 10:47 | Karma: 17,65 | Přečteno: 659x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Biskupové se distancovali od Zemanovy akce v Arcibiskupském paláci

24. dubna 2024  19:05,  aktualizováno  21:31

Pražský arcibiskup Jan Graubner se distancoval od akce, při které byla minulý týden v...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Maďarský zákon o svrchovanosti dráždí europoslance, mají „vážné obavy“

24. dubna 2024,  aktualizováno  20:25

Nový maďarský zákon o svrchovanosti, který má bránit zásahům zvenčí do národní politiky, v rezoluci...

Ukrajina tajně použila střely dlouhého doletu, nová pomoc vítězství nezaručí

24. dubna 2024  20:19

Ukrajinská armáda už začala používat balistické rakety dlouhého doletu. Tajně jí je poskytly...

  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..