Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Největší láska, co znám..

Celý život mám pocit, že se o něco musím snažit. Škola a dobré známky, nosit jedničky z klavíru, chovat se slušně a pak je všechno v pořádku a okolí mi prokazuje svou lásku. Rodiče jsou spokojení, učitelé jsou spokojení, 

jenom kamarádům je to jedno. Pro ně jsem to prostě já. Na střední se to opakuje a svou ctižádostivostí chci být i já nejlepší. Není to tak těžké. Nosím samé jedničky, což je doma samozřejmost, ale kamarádky ve škole mne nesnáší. Jasně ne všechny, ale dost. Ženu se za výkonem, ale neumím prohrávat.

Což velmi brzy zjistím po střední, když mechanismus být nejlepší ve všem a pak se mohu mít ráda, nefunguje. Jistě, možná si teď říkáte, že se musíme mít rádi i s chybami, bez výkonů, jenom prostě, že jsme to my.

Jenže si přiznejme, že to jde velice těžko, protože společnost funguje na obdivování výkonu.

Jágr dává další góly, biatlonistky vítězí a Petra Kvitová prohrála. A Jágr bez gólu by byl horší člověk?

Vítězit, podat výkon, uspět. A co když je to málo, co když to nestačí?

A co když výhra může být vlastně prohrou?

Zaslouží uznání člověk jen za své výkony? A co my obyčejní lidé, co góly nedáváme?

My nezasloužíme uznání lásku a obdiv?

Už  jento slovo zasloužit zní pokřiveně.

Pro mne byla střední škola selháním, ikdyž jsem byla pořád nejlepší. Nenaučila jsem se prohrávat, nenaučila jsem být nedokonalá a mít se ráda i bez nejlepších výsledků.

Jistě život mne to naučil, různé zkoušky mne proměnily, ale jsem to já. Ráda vyhrávám.

Ztratila jsem mnoho let života tím, že jsem čekala na lásku z venčí, protože sobě jsem ji mohla dát, jen za nějaký výkon. Ten čas mi nikdo nevrátí, ale možná nebyl úplně ztracený.

Konečně se mám víc ráda a nemusím k tomu podávat výkony. Konečně poznávám Pána Boha, který mne miluje bezpodmínečně a nepočítá mé hříchy, aby mi je následně omlátil o hlavu.

Bůh touží po mé lásce a  důvěře.

A právě jeho důvěra a láska pak proměňuje mé srdce i duši.

Přeji vám všem, abyste během velikonočních svátků mohli okusit něco z toho zázraku, té bezpodmínečné a přijímající lásky.

Bůh je ta největší jistota a láska, co znám a jeho náruč je doširoka otevřená.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Blanka Fay | sobota 26.3.2016 2:03 | karma článku: 17,18 | přečteno: 468x
  • Další články autora

Blanka Fay

Vyzdvihovat Ivetu Bartošovou až po její smrti je holým pokrytectvím...

V době kdy jsem studovala Mediální komunikaci na vysoké škole články o Ivetě Bartošové plnily každý bulvár. Po svatbě, s dnes již zesnulým producentem Pomejem, mi jí bylo hodně líto.

10.4.2024 v 14:35 | Karma: 35,34 | Přečteno: 3407x | Diskuse| Kultura

Blanka Fay

Jan Bendig by si měl nejspíš začít sypat popel na hlavu..

Bylo to domluvené nebo nebylo? Tak tuhle otázku, si v listopadu po incidentu s moukou během večera Českého Slavíka, dost lidí pokládalo.

23.2.2024 v 15:15 | Karma: 32,10 | Přečteno: 2622x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Heterosexuálové děti mít mohou, ale gayům děti zakážeme?

Po světe chodí spoustu dospělých, kteří své rodičovství nějak nezvládli. Kdyby ano, tak by nebyli plné kojenecké ústavy, dětské domovy či každou chvilku někdo neodložil své dítě do babyboxu.

11.2.2024 v 8:24 | Karma: 29,60 | Přečteno: 3778x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Největší parťák mého života aneb když máte nemocného psa..

Včera jsem se svým psím kámošem bohužel zase byla na veterinární klinice. Před vánoci jsem ho doma našla doslova v krvi a teď se mu to zase začalo vracet.

6.2.2024 v 16:13 | Karma: 23,71 | Přečteno: 596x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Nandej to tomu Soukupovi aneb šílenost jménem Clash of the Stars..

Show Clash of the Stars získává stále více na popularitě. Na včerejší 7 show v pořadí si do sportovní haly pražské Sparty v Praze koupilo lístky přes deset tisíc lidí.

28.1.2024 v 10:47 | Karma: 17,65 | Přečteno: 659x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Novým šéfem tajné služby se stane brigádní generál Bartovský, schválila vláda

24. dubna 2024  13:11,  aktualizováno  14:13

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) bude Petr Bartovský, vláda ve středu schválila jeho...

Spolužáka kopali i bili pěstmi, za surové napadení dostali mladiství podmínku

24. dubna 2024  13:34,  aktualizováno  14:11

Okresní soud v Děčíně rozhodl o podmíněných trestech pro dva mladistvé, kteří loni v září brutálně...

Muž dohnal a zaklekl zloděje. Strach jsem neměl, jsem takto nastavený, říká

24. dubna 2024  14:08

Zrovna se autem vracel domů, když na brněnské tramvajové zastávce spatřil starší paní, jak se...

KOMENTÁŘ: Kdo zabil penzijní reformu? Svůj díl nesou vláda i opozice

24. dubna 2024

Premium Ani po dvaceti letech diskusí se nedočkáme konsenzuálně přijaté reformy penzí, ale jen...

  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..