Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jaký bude rok 2009 ? Přece skvělý !

Každý z nás minulý rok zažil něco jiného.. Někdo těžké chvíle, kdy mu bylo do breku, jiný lásku, která nám dává křídla atd. Všichni si pro sebe v novém roce něco přejeme, dáváme si přání, která ne všechny třeba splníme, ale už ten pocit očekávání je naprosto úžasný..

 

Občas máme vše naplánované a někdy děláme věci, kde se necháme vést pouhou intuicí.

Někdo moudrý napsal, že intuice nás propojí s naším srdcem, s naší pravou podstatou..

Najít odvahu naslouchat jí a porozumět nám někdy trochu trvá..

Den před Silvestrem jsme naběhli s kamarádem do Ikei, abych si na nový rok zútulnila svůj domov.. Na stěhování a zařizovaní jsem už expert.. Stěhovala jsem se už sedmkrát, takže s kladivem a hřebíky se při montování oháním tak, že by mi leckterý muž mohl závidět ..

Než se k něčemu rozhodnu, tak mi to trochu trvá, ale posléze, když už mám jasno a radost v srdci, tak už mne nic nezastaví..

Ač jsem se svým kamarádem Petrem montovala nábytek poprvé, tak jsme se pohybovali jak sehraný tým.. Někdy můžete s někým mluvit během několika let jen párkrát a přece víte, že je to váš člověk..

Naši náruživost do práce, ale nesdílel můj soused, který přišel s prosbou, abychom přestali tlouct, protože chce spát.. Upřímně jsem se omluvila a okamžitě jsme přestali.. Myslela jsem, že je soused na svátky ve své domovině v Anglii, jinak bych si nedovolila ani ťuknout..

Mám krásný byt v novostavbě, ale má jedinou vadu na kráse.. Je trochu odfláknutý, a tak od sousedů můžete slyšet skoro vše.. V noci se místo chůze snažím lítat vzduchem, aby se soused mohl v klidu vyspat..V naší podlaze totiž není kročeová izolace..Doufám, že teď to nekomolím...

Kamarád odjel a já jsem se nad ránem s bolestí zad pokoušela usnout.. Už asi stárnu bědovala jsem. Smontuji pár polic a už se ani nehnu...Usoudila jsem, že bych si mohla koupit konečně i postel.. Mám sice zdravotní matraci, ale z té země se doopravdy nějak hůř vstává..

Spát mi moc nešlo, tak jsem po páté ráno vstala, že bych mohla dokončit to montování nábytku..

Jednalo se o kuchyňský stůl a čtyři židle, kde naštěstí nebylo kladivo potřeba... A pak to přišlo..

Dneska je přece Silvestr, tak jaký byl ten můj minulý rok? Byl fakt tak špatný?

Ale vůbec ne.. Odpověděla jsem si v duchu a myslí mi proběhli všechny ty nepředložené situace, kterým jsem musela čelit a které jsem nakonec zvládla...

A jaký, že bude ten letošní rok? Myslím, že skvělý.. !!!

Vše se asi úplně dokonale nezdaří, možná přijdou i starosti, ale pokud máte odhodlání, tak se dá překonat skoro vše.

A to bych moc přála i vám všem.. Aby jste měli vedle sebe někoho, kdo vás zná, odhodlání, když přijdou starosti, lásku, která vám dá na tisíce hvězd a přátele, kteří vás podrží ať se stane cokoliv..

 

www.blankafay.com

p.s. všechny mé články se vám zobrazí při kliknutí na mé foto..

Autor: Blanka Fay | sobota 3.1.2009 9:00 | karma článku: 20,84 | přečteno: 3853x
  • Další články autora

Blanka Fay

Vyzdvihovat Ivetu Bartošovou až po její smrti je holým pokrytectvím...

V době kdy jsem studovala Mediální komunikaci na vysoké škole články o Ivetě Bartošové plnily každý bulvár. Po svatbě, s dnes již zesnulým producentem Pomejem, mi jí bylo hodně líto.

10.4.2024 v 14:35 | Karma: 35,34 | Přečteno: 3412x | Diskuse| Kultura

Blanka Fay

Jan Bendig by si měl nejspíš začít sypat popel na hlavu..

Bylo to domluvené nebo nebylo? Tak tuhle otázku, si v listopadu po incidentu s moukou během večera Českého Slavíka, dost lidí pokládalo.

23.2.2024 v 15:15 | Karma: 32,10 | Přečteno: 2624x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Heterosexuálové děti mít mohou, ale gayům děti zakážeme?

Po světe chodí spoustu dospělých, kteří své rodičovství nějak nezvládli. Kdyby ano, tak by nebyli plné kojenecké ústavy, dětské domovy či každou chvilku někdo neodložil své dítě do babyboxu.

11.2.2024 v 8:24 | Karma: 29,60 | Přečteno: 3778x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Největší parťák mého života aneb když máte nemocného psa..

Včera jsem se svým psím kámošem bohužel zase byla na veterinární klinice. Před vánoci jsem ho doma našla doslova v krvi a teď se mu to zase začalo vracet.

6.2.2024 v 16:13 | Karma: 23,71 | Přečteno: 596x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Nandej to tomu Soukupovi aneb šílenost jménem Clash of the Stars..

Show Clash of the Stars získává stále více na popularitě. Na včerejší 7 show v pořadí si do sportovní haly pražské Sparty v Praze koupilo lístky přes deset tisíc lidí.

28.1.2024 v 10:47 | Karma: 17,65 | Přečteno: 659x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Ruské vojsko dobylo další ves, hlásí Moskva. Padnout měla Novobachmutivka

28. dubna 2024  14:27,  aktualizováno  17:51

Sledujeme online Ruská vojska dobyla další vesnici v Doněcké oblasti na východě Ukrajiny, Novobachmutivku, uvedlo v...

KOMENTÁŘ: Trumpovy trampoty s potraty. Mohly by mu prohrát volby?

28. dubna 2024

Premium Donald Trump rozjíždí prezidentskou kampaň a průzkumy říkají, že to bude souboj prsa na prsa s Joem...

U Votic se srazila tři auta, ženu záchranáři letecky transportovali do Prahy

28. dubna 2024  15:57,  aktualizováno  16:33

U Votic na Benešovsku došlo k dopravní nehodě, havarovala zde tři osobní vozidla. Podle policie měl...

V Rakousku zemřel český turista, měl nehodu při jízdě na kajaku

28. dubna 2024  14:15,  aktualizováno  16:27

Při sobotní nehodě na kajaku nedaleko rakouské obce Scheffau zemřel 36letý Čech, uvedla rakouská...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 399
  • Celková karma 30,19
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..