Jak jsem psovi koupila novou garsonku v Praze..

15. 07. 2021 7:07:33
Další noc nemůžu spát a je zase ráno. Dneska to úplně na svého psího miláčka svést úplně nemůžu, i když zlobil dost. Před měsícem ho totiž napadli dva psi a zotavuje se po operaci.

Nebojte, tenhle článek nebude o tom, že jsem chudák, protože mi napadli psa a druhá strana je hrozná apod.

Ano, psa mi napadli, ale bude to spíše o tom, jak se vám během pár vteřin změní život a vy jste rádi, že jste nepřišli o svého čtyřnohého kámoše.

Jako většina lidí jsem měla na léto velké plány, hlavně být hodně venku a v přírodě, vykompenzovat tu strašnou covidovou izolaci a finanční stres.

Zatím mám za sebou měsíční izolaci v bytě, kdy po operaci pečuji o psa a dluh jak ranec za léčení mého miláčka.

Jasně, jsem šíleně ráda, že přežil, zotavuje se díky Bohu dobře.

Po sobotním výletu a pár kilometrech v nohách se jednou tak v podvečer vracíte domů a během pár sekund, máte ze zdravého psa vyděšenou kuličku, která křičí bolestí a strachem na celou ulici takovým způsobem, že jste to za deset let jeho života nikdy neslyšeli.

Následně pádím v náručí se psem domů, trochu ho zklidnit a pak na veterinární pohotovost. Nevím, kdo je ve stresu víc, zda pes nebo já. Doma ho trochu uklidním a vyrážíme na pohotovost.

Dozvím se, že má zlomenou nohu a bude nutná operace, následně ho zklidní léky a zadlahují mu nohu a nechají si ho přes noc na pozorování a já přemýšlím, kdo uklidní mne.

Je to skvělé, pes žije, přežije a vnitřní zranění asi nemá jak ukazuje noční rentgen. Stejně skoro nespím a jsem ve stresu jak blázen. Pane Bože, teď mi ho neber, letos bych to vážně nezvládla.

V neděli se trochu uklidním a v pondělí jsem zpět na veterinární klinice a řešíme operaci. Nejdřív to vypadá, že ho budu muset převézt jinam. Jenže operace se musí udělat nejlépe do 3 dnů po útoku, tedy zranění a nikde nemají tak rychle volno.

Nakonec se dohodnu s místní klinikou, že operaci druhý den zvládnou. Jsem šťastná jak blecha, ale protože je pes kardiak, tak v klidu ještě úplně nejsem.

Narkóza. Ach jo. Čištění zubů jsem u něj oddalovala kvůli narkóze skoro rok.

Jasně v den operace bulím jak želva, skoro jako by umřel, i když to zvládl skvěle. Děkuji moc všem lékařům i sestrám.

Nebojte nejsem úplně cvok, ale před třemi měsíci mi zemřela v nemocnici moje nejlepší kamarádka a já jsem si byla jistá, že se vrátí domů. Bohužel, už se nevrátila a ani to nebyl ten blbej covid.

Nejsme nesmrtelní, ale někteří lidé jsou prostě nenahraditelní.

Vlastně všichni, i když ti, co vás bezpodmínečně milují, to se nedá napsat. Prostě víte, že vám budou chybět, protože vás tolik znali a bezpodmínečně milovali a bezpodmínečně milovat umí jen málo lidí. Já se to pořád učím. A úplně mi to nejde.

Ale zpátky k Baddymu, který druhý den po operaci byl už doma a začalo pooperační tóčo.

Jeho krásná klecová garsonka, která zabírá pětinu obýváku se mu moc nelíbí.No jo, zkuste ze dne na den hyperaktivnímu psovi naordinovat přísný klidový režim, jak si přeje paní doktorka.

A tak se snažím, ale už mi docházejí síly. Miláček se krásně zotavuje a včera asi po pátém převazu je skoro vyhráno. Ještě nás čeká dvouměsíční klidový režim a vyndávání šroubů z nohy.

Baddy konečně krásně usnul, přestal lízat límec nebo si ten plast kolem hlavy tak škrábat, že mne to přivádí pěkně do varu.

No jo, jeho nová garsonka s kuchyňským koutem se mu moc nelíbí, a tak mi to dává často pěkně najevo.

Pokud musím pracovně chvíli mimo byt, tak vyje a štěká jako blázen, i když péči má královskou.:)

Prostě mu nevysvětlím, jaké má štěstí, že má nový kvartýr v Praze, když ceny jdou tolik vzhůru.

Děkuju všem za modlitby a péči o Baddyho.

Jsem šťastná jak blecha.

Takovou spřízněnou psí duši, prostě potkáte jen jednou za život..

Autor: Blanka Fay | čtvrtek 15.7.2021 7:07 | karma článku: 19.65 | přečteno: 580x

Další články blogera

Blanka Fay

Jan Bendig by si měl nejspíš začít sypat popel na hlavu..

Bylo to domluvené nebo nebylo? Tak tuhle otázku, si v listopadu po incidentu s moukou během večera Českého Slavíka, dost lidí pokládalo.

23.2.2024 v 15:15 | Karma článku: 31.88 | Přečteno: 2455 | Diskuse

Blanka Fay

Heterosexuálové děti mít mohou, ale gayům děti zakážeme?

Po světe chodí spoustu dospělých, kteří své rodičovství nějak nezvládli. Kdyby ano, tak by nebyli plné kojenecké ústavy, dětské domovy či každou chvilku někdo neodložil své dítě do babyboxu.

11.2.2024 v 8:24 | Karma článku: 29.51 | Přečteno: 3656 | Diskuse

Blanka Fay

Největší parťák mého života aneb když máte nemocného psa..

Včera jsem se svým psím kámošem bohužel zase byla na veterinární klinice. Před vánoci jsem ho doma našla doslova v krvi a teď se mu to zase začalo vracet.

6.2.2024 v 16:13 | Karma článku: 22.68 | Přečteno: 486 | Diskuse

Blanka Fay

Nandej to tomu Soukupovi aneb šílenost jménem Clash of the Stars..

Show Clash of the Stars získává stále více na popularitě. Na včerejší 7 show v pořadí si do sportovní haly pražské Sparty v Praze koupilo lístky přes deset tisíc lidí.

28.1.2024 v 10:47 | Karma článku: 16.86 | Přečteno: 551 | Diskuse

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 65 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 10.58 | Přečteno: 898 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 21.79 | Přečteno: 450 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.91 | Přečteno: 294 |

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 68 | Diskuse
Počet článků 396 Celková karma 22.90 Průměrná čtenost 2712

 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..

 

 

 

 

TOPlist

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...