Když máte za doktora arogantního blba..

5. 12. 2022 11:35:18
Mám horečky a je mi děsně. Horečky jsem neměla už dvacet let, protože moje tělo se dost těžce brání nemocem.

Většinou jsem vybavená a mám doma antivirotika a další léky, kdyby mi bylo špatně.

Bohužel marodím často, ale letos jsem se docela držela, a tak jsem skoro rok u lékaře nebyla.

Jenže už měsíc jsem kvůli práci přecházela nějakou virozu a nakonec jsem k lékaři šla.

Bohužel mezitím můj lékař odešel jinam a já jsem byla přeřazena k jinému lékaři.

Recenze na internetu byli šílené, že pan doktor je arogantní. apod.

Moc se mi tam nechtělo, ale musela jsem.

38 letý lékař se mi během celé prohlídky ani jednou nepodíval do očí. Jednou se mi dokonce vysmál, když jsem řekla, že nechápu preventivní prohlídku.

U svého lékaře jsem byla přes deset let.

Dostala jsem žádanku na krev a nic jsem se nedozvěděla. Jen, že to není covid a ani to není na antibiotika.

Byla jsem nasnídaná, tak jsem bohužel na krevní testy nemohla jít.

Chtěla jít v místě bydliště, jenže pak už jsem se vrhla do práce a na testy skoro zapomněla.

O víkendu mě sklátily horečky a šílený kašel.

Pokorně jsem v pondělí zavolala do ordinace a přiznala, že jsem testy nestihla a zda má na ně nejdřív jít a nebo dřív jít do ordinace.

Sestra mi řekla, ať jdu nejdřív k nim.

Horečka, šílená bolest hlavy, kloubů, v krku a kašel. Doktor mě prohlédl a neřekl vůbec nic. Jen zabrblal nějaká brochytýdka.

Pěkně mě seřval za ty testy.

Sice jsem trochu to chápala, ale když máte horečku a je vám hrozně, tak bych čekala, že mi aspoň řekne, co mám zatím brát.

Čekala jsem nějaký lidštější přístup

Mám zánět průdušek a můj bývalý lékař mi doporučoval soledum, které si kupuji a předepisoval mi antivirotika, abych furt nemusela běhat na imunologii.

Můj nový lékař se mi při zmínce o soledum vysmál, že je to placebo.

Antivirotika mi nenapíše, protože je to pro obvodního lékaře prý protizákonné.

Podle CRP to na antibiotika není.

Vím, že jsem udělala chybu a nešla na ty testy před týdnem. Zašla jsem na ně tedy dnes a uvidím, co mi zítra lékař po telefonu řekne.

Zatím mám samoléčbu a doufám, že horečka klesne.

Ale až se uzdravím, tak hledám nového lékaře.

Takový arogantní a nelidský přístup si nenechám líbit.

Zvláště od lékaře..

Autor: Blanka Fay | pondělí 5.12.2022 11:35 | karma článku: 23.54 | přečteno: 1580x

Další články blogera

Blanka Fay

Jan Bendig by si měl nejspíš začít sypat popel na hlavu..

Bylo to domluvené nebo nebylo? Tak tuhle otázku, si v listopadu po incidentu s moukou během večera Českého Slavíka, dost lidí pokládalo.

23.2.2024 v 15:15 | Karma článku: 31.88 | Přečteno: 2455 | Diskuse

Blanka Fay

Heterosexuálové děti mít mohou, ale gayům děti zakážeme?

Po světe chodí spoustu dospělých, kteří své rodičovství nějak nezvládli. Kdyby ano, tak by nebyli plné kojenecké ústavy, dětské domovy či každou chvilku někdo neodložil své dítě do babyboxu.

11.2.2024 v 8:24 | Karma článku: 29.51 | Přečteno: 3656 | Diskuse

Blanka Fay

Největší parťák mého života aneb když máte nemocného psa..

Včera jsem se svým psím kámošem bohužel zase byla na veterinární klinice. Před vánoci jsem ho doma našla doslova v krvi a teď se mu to zase začalo vracet.

6.2.2024 v 16:13 | Karma článku: 22.68 | Přečteno: 486 | Diskuse

Blanka Fay

Nandej to tomu Soukupovi aneb šílenost jménem Clash of the Stars..

Show Clash of the Stars získává stále více na popularitě. Na včerejší 7 show v pořadí si do sportovní haly pražské Sparty v Praze koupilo lístky přes deset tisíc lidí.

28.1.2024 v 10:47 | Karma článku: 16.86 | Přečteno: 551 | Diskuse

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

I duše mohou plakat

Někdy potkáte někoho, bez koho už nedokážete žít..., a tak, když vás osud rozdělí a pak následně zase spojí, neváháte ani chviličku... Pro Marušku...

29.3.2024 v 11:16 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 8 |

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 13.34 | Přečteno: 240 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 13.10 | Přečteno: 1489 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.65 | Přečteno: 472 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.93 | Přečteno: 297 |
Počet článků 396 Celková karma 22.90 Průměrná čtenost 2712

 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..

 

 

 

 

TOPlist

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...