Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hasmen

7. 10. 2009 21:17
Když ono je to těžký...

Pokud jsem někdy(2x) dostal BANána,vždy to bylo za údajné vulgarity a sprostá slova... Lidi neblázněte,nikdo mne nedonutí psát spisovně na diskusích,kde se to ve článku někdy prdelema jenom hemží(to adminovi asi nevadí).No co,desetkrát mne smažou a maj o jednoho klikače na reklamy míň.O nějaké diskuse akademickýho ražení nemám zájem,to musí mít nějakou šťávu,jinak je to mrtvý.Tečka.

0 0
možnosti

kikulin

7. 10. 2009 7:08
Nevěřím.

Nevěřím žádnému z diskutérů, lkajících nad svým zablokováním, že jejich příspěvek byl smazán neprávem. Nevěřím už vůbec těm, kterým byl zablokován přístup do diskuzí, že psali slušně a některý z adminů si na nich jen tak pro nic za nic zchladil žáhu.

Nesoudnost a nekritičnost takových autorů spočívá v tom, že si pletou demokracii s anarchií, pravdu se lží, slušnost s nenávistí a svobodu se svévolí. Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého.

Přispívám do tamních diskuzí již léta a nikdy mi nebylo nic smazáno, nikdy jsem nebyl zablokován. Proč asi?

Slušnost, věcnost, vzdělanost, poctivost a respekt k názorům druhého se v dnešní době, stále díky reziduu komunismu v našich hlavách, považují za slabost a takový člověk je hoden opovržení.

Reakce zdejších sociopatů, kteří nemají rádi ani sami sebe ( jsou se sebou nespokojeni) se pochopitelně projektují do jejich kanálních výlevů a nestoudných urážek. Je proto správné, že za určitou hranicí už je jim takové chování zakázáno.

0 0
možnosti

cara al sol

7. 10. 2009 21:26
0 0
možnosti

cara al sol

6. 10. 2009 21:01
Smazali mi už i slušně napsaný příspěvek

A nádavkem jsem dostal dočasný ban. Napsal jsem Patriku Bangovi, ten zjednal nápravu a za pár hodin jsem byl zabanovaný znovu (netvrdím, že Patrikem Bangou, ale přišlo mi to sprosté; čekal jsem, že se cenzoři aspoň do budoucna zamyslí). Žádná záruka, že slušně vyjádřený názor přežije, neexistuje. Stačí napsat něco, co se nelíbí cenzorovi a bum ho.

0 0
možnosti

Paťule

7. 10. 2009 2:16
Re: Smazali mi už i slušně napsaný příspěvek

Přidám taky něco k současnému honu na čarodějnice. Ve stručnosti popíši, jak jsem přišel o dva nicky. Podotýkám, že trest jsem dostal(je to vidět i v hlavičce emailu) ještě před zpřísněním pravidel, jednalo se o trest nejvyšší(doživotí) a následoval po smazání jednoho, respektive dvou příspěvků. Jejich závadnost pro všeobecné pobavení přikládám zde:

http://img194.imageshack.us/img194/1484/uchyl.jpg

http://img180.imageshack.us/img180/6317/banbatrikpanga.jpg

U prvního odkazu se jednalo o reakci na jedno zdejší individum, které ostatním nadávalo do buze.... a já si dovolil reagovat výše uvedeným(ten dotyčný samozřejmě funguje vesele dál). Ve druhém případě se jednalo o reakci na to, kdo dostane první BAN

Ještě si někdo dělá iluze o příčetnosti zdejších adminů? ;-D

0 0
možnosti

Limburger

6. 10. 2009 20:32
To je moc hezké vyznání...

..občas to mám s psaním článků podobné :-) Jen mi nějak unikla Vaše pointa. Asi měl článek nějak navazovat či reagovat na nové dukátové diskutérské opatření. Nebo ne? To ale přece problém Vaší poslední věty vůbec neřeší, když pominu, že ta věta popírá Vaši větu předposlední, kterou podepisuji. ;-)  

0 0
možnosti

editi

6. 10. 2009 18:08
Všimla jsem si,

že ti např. Katka Neumanová hodně vadí a kritizovat úspěch je tvou doménou. Poté se dovolávat slušnosti, když píšeš o něčem, čemu nerozumíš, je vrcholem neslušnosti vůči tomu, na koho neoprávněně házíš špínu.;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

blanka fay

6. 10. 2009 19:32
Re: Všimla jsem si,

Nevím podle čeho tak usuzujete, ale kdyby mi vadila, tak bych o ní jistě nenapsala článek, který jsem napsala.. K.N. má můj obdiv, ale asi jste četla ( četl) jiný článek..

0 0
možnosti

sadlomaslo

6. 10. 2009 16:55
slušně to není ono

příklad - na radnici jsem několikrát přednesl,že nám pejskové znečišťují chodbu a okolí ...a nic.Tak jsem napsal,že máme za s.r.a.n. ou chodbu  a h.o.u.n.a kam se podívá, a začlo se něco dělat...

0 0
možnosti

Limburger

6. 10. 2009 20:38
Re: slušně to není ono

;-D R^

0 0
možnosti

oskarxy

6. 10. 2009 16:25
CENZURA

nee, tu nejde o to. Tu jde o to, že KDO kontroluje zda-li je příspěvek v pořádku, na základě čeho? A je možnost se bránit? Pokud předci chi zabránit urážkam, nadavkam a jiným neslušným výrazům, předci není nic snazšího jako definovat "zakazana" slova a uvedený příspěvek prostě diskutujícícimu nepovolit vložit - samozřejme s nějakou error hláškou, ktere slova má vymazat....zasadni problem by jenom byl, že by pak všichni politicky korektní cenzuři museli vysvětlovat, co je urážlivého třeba na slově cikán. Ael pořád jsme u toho a stejného - KDO ZABRÁNÍ ABY SE NEMAZALI PŘÍSPĚVKY ZA NÁZORY? Všcihni moc dobře víme, že dneska je nekorektní je dnes skoro všechno, včetne suchého popisu stavu věcí. Napr ten černoch je černý. Nebo ti Romove stříleli na policajty a nic se jim nestalo...

0 0
možnosti

j@ck

6. 10. 2009 16:23
-

ta fotka je naprosto priserna a vubec nevystihuje podstatu clanku :-P

0 0
možnosti

handour

6. 10. 2009 16:21
Pořád budou diskutéři

kteří vám budou balit "h-o-v-n-o" do pozlátka, s jediným cílem - otrávit vás, znechutit vám psaní, které je vaším koníčkem, a které vás tak baví...Taky jsem na to měla jiný názor, ale teď vidím, že to odradilo především "akční, živelnější diskutéry", ale to zlo je mnohem hloub a na něj jsou i nová pravidla krátká. Bohužel.

0 0
možnosti

echo.3

6. 10. 2009 17:15
Re: Pořád budou diskutéři......Ale též blogeři

Milá paní, máte v něčem pravdu, jenže na to nahlížíte stále z jedné strany. Vám se teď a právě tady podařilo zabalit zmíněný exkrement ani ne tak do "pozlátka", ale jen do úvozovek a rozdělit ho pomlčkami. Bylo to nutné? Jste přece blogerka?:-)

Ano, to zlo je skutečně hlouběji a pravidla bývají někdy krátká. Jenže to zlo není jen v některých , jak Vy říkáte v "akčních, živelnějších" diskutérech.

Neberte to osobně, ale nezřídka se to zlo projevuje například i v samotných autorech blogu. Někteří z nich se navíc (pod různými nicky) prezentují i na diskusích a právě tím nepěkným způsobem.

Bohužel.

0 0
možnosti

zdeseny obcan

6. 10. 2009 16:11
zalezi na blogerovi

Jsou blogeri u kterych se v diskusich nikdo nenadava, napada me ted treba Karel Drabek. Ony ty diskuse totiz byvaji casto vernym odrazem clanku.

0 0
možnosti

echo.3

6. 10. 2009 17:28
Re: zalezi na blogerovi

R^S tím se dá jen souhlasit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 30,19
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..