Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hulimír

16. 12. 2009 10:58
Sám

Heleďte Blanko, mě letos reálně hrozí, že budu a štědrém dnu sám, tak se chci zeptat zda byste mě nepozvala , rád bych si poslechl nějaké Vaše songy,balady a třeba i koledy. Co Vy na to? Myslím to vážně. Vy byste pozvala třeba i cizího člověka ke štědrovečernímu stolu?

0 0
možnosti

blanka fay

16. 12. 2009 14:07
Re: Sám

já vás asi nepozvu, protože mne pozvali právě ti přátelé..

0 0
možnosti

Beranidlo

16. 12. 2009 9:02
Lucka Vondráčková

Irituje mě ale maximálně, když si nejací interpreti zvyšují popularitu přezpíváním cizích hitů! Příkladem budiž Lucčin poslední "velký hit" Láska umí víc - v originále Carly Simon - Let The River Run!!! Dělá to mnoho dalších interpretů. Pokud nejsou schopni si jakkoliv zajistit vlastní tvorbu, zůstanou pro mě jen "rádoby-umělci".

0 0
možnosti

Mistiaen

18. 12. 2009 7:50
souhlas!

Naprosto souhlasím, jeden její "šlágr" je převzatý z černochy zpívaného originálu, který je naprosto úžasný, ne tak Lucčino provedení.

0 0
možnosti

+Granit+

16. 12. 2009 1:13
a co když na Štědrý večer sám být chci?

např. proto, že tyhle zprofanované svátky nemají pro mne valnou hodnotu

0 0
možnosti

blanka fay

16. 12. 2009 3:32
Re: a co když na Štědrý večer sám být chci?

tak buďte sám, každému jak je libo..:-)

0 0
možnosti

Hulimír

15. 12. 2009 22:11
Lucka Vondráčková

L.Vondráčková vděčí svému úspěchu jen a pouze svému jménu a příbuzným.Nebo mi chcete namluvit, že se nějaké dítě v 10-ti letech svého věku dostane do TV jen na základě své píle a snažení?Nebýt totiž toho, tak po ní dnes ani pes neštěkne. Navíc je jen málo tak špatných zpěvaček ( s hlasem úrovně Markéty Muchové), které se tím tak dobře živý. Ale když jí to těší a někoho to zajímá,proč ne:-P

0 0
možnosti

blanka fay

16. 12. 2009 0:42
Re: Lucka Vondráčková

No, současný úspěch nemá co dočinění co s Marmeládou, jistě v dětsví ji nasměrovali jiní, ale teď už je to výsledek její několikaleté systemátické práce a její všestrannosti.:-)ale každý můžeme mít jiný názor, že..

0 0
možnosti

anna lišková

15. 12. 2009 13:56
Blanko, co to zase melete za klišé!?

 ;-D 8-o

0 0
možnosti

blanka fay

16. 12. 2009 0:39
Re: Blanko, co to zase melete za klišé!?

Prosím  nemelu, ale píšu !, rozhodně to nepovažuji za klišé, o svátcích by jsme měli myslet i na ostatní..:-)

0 0
možnosti

Mistiaen

15. 12. 2009 9:10
Ad Lucka Vondráčková

Nemáte pod tím blogem místo na diskuzi, tak to napíšu sem: Lucka Vondráčková je tak zbytečná zpěvačka, jako Madonna a jí podobné. Používám pro tyto "umělce" výraz "POLYSTYRÉNOVÝ".  Stejně na mne působí např. "zombie" Kája, Helenka Vondráčková  atd.... nevím, jak je možné, že to velká většina lidí NECÍTÍ ? Oni nemají výraz a cit (Kája snad prvních pár let v 60. letech ano). Je to jen zábava, ale prázdná. Lucka Vondráčková nesahá ani po paty takovým PANÍM zpěvačkám, jako jsou Špinarka, Rottrová, Petra Janů, atd....... To v ní bohužel NIKDY nebude. Je to jen nafintěné NIC se slušnou intonací. Pokud by se zúčastnila Superstar, pak by ji vyhodili už v divadle, to mi věřte. Na Leonu Šenkovou nebo Markétu Konvičkovou naprosto nemá.  Lucku Vondáčkovou vypínám v rádiu, i když mám ruce od těsta a vím, že si to rádio umažu ;-D, stejně jako Káju a další. Opravdu ji NEMŮŽU.

0 0
možnosti

blanka fay

16. 12. 2009 0:43
Re: Ad Lucka Vondráčková

To pak nezbývá než poslouchat toho, koho můžete..:-)

0 0
možnosti

falm

14. 12. 2009 10:09
Bohuže, přání autorky je jen sentimentální selanka

jak z prvorepublikových kalendářů a PR článků, které houfně chrlí zahraniční časopisy a které ty české mutace naposto bez jakéhokoli vkusu a rozmyslu papouškovitě přetiskují.

To, že jedny z nejkrásnějších vánoc jsem zažíval, když jsem byl několi let sám, může být čistě osobní. Faktem je, že jsem týden před tím neterorizoval rodinu předvánočním úklidem, pečením vánoček, hodně týdnů před tím jsem nerozpatlával mouku a nepřipaloval vánoční cukroví... nemordoval jsem na Štědrý den kapra a nepořádal krvavé hody... Zkultivovaný koupený kvalitní bramborový salát, lepší obalovaná ryba, lahev francouzského vína - nikdo a nic mi neomezoval rozpočet a nemusel jsem klidnit nervy a žlučník po několikatýdenním shonu, završeném 5 minutovým škrábáním po luxusních papírových obalech na dárcích, které s láskou odložíme a čekáme na další...

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..