Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AY

proctonejde

21. 2. 2010 0:59
Coze????

Lysacek, ze zajel nejlepsi jizdu??? Myslite ale pro zenskou kategorii, ne?? Vzdyt nezaradil v dnesni dobe velmi bezny ctverny skok!! Tento skok dokonce skace i Verner!!! Kdyby vsichni ostatni zavodnici zajeli podobnou volnou jako Lysacek bez zarazeni ctvrneho skoku vypadalo by poradi zcela jiste jinak! Jenze v dnesni dobe se skacou ctverne skoky a proto vitez a jezte k tomu olympijsky by mel tento skok ve sve volne jizde predvest..... Rv co potom vsichni ti co ctverny skok predvedli ale spadli u nej.... kdyby jej nezaradili a odskakali presne to co Lysacek mohli byt prvni misto nej...... RvRvRv

0 0
možnosti
MS

Paaapa

19. 2. 2010 15:58
Fandění

S Vaším textem souhlasím... a s tím fanděním, s tím jsme na tom stejně.. Také mám vždycky takový pocit, že jakmile JÁ  někomu fandím, tak se mu to nepovede... :-( Naštěstí u Martiny Sáblíkové to neplatilo :-) Tak se to snad někdy prolomí.. :-)

Pěkný den a spoustu krásných olympijských zážitků :-)!!!

0 0
možnosti
JE

jo.hanna

19. 2. 2010 16:24
Re: Fandění

vy taky? Já myslela, že je to jenom moje psychóza.... ;-D

0 0
možnosti
AS

antonio seruti

19. 2. 2010 11:58
mám vaše blogy rád. Bez výjimky!

je v tom něco uklidňujícího, jako když si otevřete sešit s vlastními slohy z pátý třídy, co jste dávno ztratili a dáte se s chutí do čtení. Pak to člověk dočte a vzpomene si, že už mu není deset a vybaví se dialog z Lepší už to nebude, když ta roztomilá sousedka říká Melvinovi "Otevřte mu své srdce a nechte ho naplnit láskou." a Melvin na to: "Tyhle plky máte z nedělní školy, ze zaplivanýho námořního hampejzu v Panamě nebo jste si na rozloučenou cvakla jeho vizoura? Běžte si blábolit jinam!"

Takže asi tak. Těším se na příště R^

0 0
možnosti
BF

blanka fay

19. 2. 2010 16:14
Re: mám vaše blogy rád. Bez výjimky!

:-)

0 0
možnosti
MH

Tapeer

19. 2. 2010 10:45
Jen můj názor...

Pljuščenko má myslím pravdu, jízda bez čtverného skoku by asi neměla být brána za špičkovou a již vůbec by neměla stačit na získání zlaté olympijské medaile... Nechci tím ale zpochybňovat fakt, že Lysacek jel perfektně, a že Pljuščenko volnou jízdu zajel na své možnosti poněkud nejistě... Jsem si jist, že kdyby zajel svoji volnou třeba tak jako na ME, tak by nebylo co řešit... Rovněž si myslím, že byl nadhodnocen výkon Takahasiho a na třetím místě měl skončit Lambiel... Ještě dodávám, že Pljuščenko není můj oblíbenec, tím býval jeho velký "současník" Jagudin...

0 0
možnosti
N

norayellow

19. 2. 2010 18:26
Re: Jen můj názor...

S tim bych souhlasila, bez ctveraku se krasobrusleni neposune dal. Spise slo o ton kterym tohle sdelil po svem kratkem programu. Mne nevadil, ale rovnou jsou zbystrila kvuli rozhodcim. Oni jsou u tehle indivudualnich sportu ponekud chytlavy..... S vasim hodnocenim Takahasiho souhlasim. P. Plujscenko i p. Lysacek mi oblibenci jsou, kdo umi ten umi a kloubouk dolu.

0 0
možnosti
N

norayellow

19. 2. 2010 9:06
2. misto

No muj nazor je trosku jiny. Oba borci jak p. Lysacek tak p. Pljuscenko zajeli jizdu vybornou, navic p. Pljuscenko mel bodovy naskok po kratkem programu. Nevim jaky zaznam prenasela vase TV po kratkem programu pred 2 dny, ale tam p. Pljuscenko podle meho nazoru udelal chybu. Byl velice suvereni a v rozhovoru s novinari prohlasil ze krasobruslar-muz ktery neskoci cveraka nema dnes v muzskem krasobrusleni na vrcholu co pohledavat. Neni to prosim presny preklad, nenahravala jsem si jeho odpovedi. Rozhodci v krasobrusleni jsou nadoby krehke:))))) a maji v rukou natahovaci znamky za umelecky vykon. A to byl podle meho nazoru duvod stribrne medajle, protoze v celkovem hodnoceni se minuli ti dva borci o bod. Jak videt, pokora by slusela i Mistrum. Tim vubec nechci znehodnocovat jizdu p. Lysacka, byl vytecny. Jen muj nazor prosim, ja v porote nesedela!

0 0
možnosti
BH

BoboHml

19. 2. 2010 7:22
No je to takové všelijaké......

stručný popis,nic víc:-/

0 0
možnosti
M

monza

19. 2. 2010 7:10
sbohem a ámen

To samé co včera.Neskutečné bláboly.Ach jo.

0 0
možnosti
BF

blanka fay

19. 2. 2010 7:18
Re: sbohem a ámen

taky jsem ráda, že vás tu opět mám..:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..