Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

motylek_02

5. 5. 2010 5:50
jojo

radeji uprimnost a realitu, nez se vznaset na oblaccich iluzi a pak si nabijet zadnici, ne li primo rypacek.

0 0
možnosti

jarinka

3. 5. 2010 5:58
Doba lžím nahrává.

Řeknu vám, zaujala mě ta část, kde píšete o realitních makléřích. Ti lžou hodně, tam jde o poměrně velké peníze. Kde jde ještě o větší, lže se ještě více.

Lidé ale neupřímnost vycítí. Kdysi jsem něco prodávala, nemovitosti to ale nebyly. Vychvalování zboží nemám ráda a nedělala jsem to ani já. Spíše něco jako: Paní, tohle vám nedoporučuji, přijďte zítra, to budu mít něco lepšího ... Když se s přáním zákazníka ztotožníte, vcítíte se do jeho potřeb a budete podle toho tak i jednat a prodávat, vrátí se vám to. Nemyslím finančně. Ale v tom, že k vám budou rádi chodit a možná si zároveň i něco koupí.  :-)

0 0
možnosti
F

Fanýs

3. 5. 2010 1:12
lhát věrohodně

Když lžu, tak tomu sám věřím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..