Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Celestýna

11. 9. 2010 17:21
S radostí čtu takové články jako Váš, paní Blanko.

Přirozeně a beze strachu psát a vyslovovat to, k čemu jsem v životě došla, co považuji za základ.Je to zvláštní, ale věřící lidé mají s tímto vyjadřováním trochu problém. Buď moc agitují nebo se naopak schovávají. Jen ti, kteří mají svou víru v sobě pevně usazenou, prožitou, ti se dokáží vyjádřit přirozeně. Na pravém místě, v pravý čas.

Asi tak jako Vy. :-)

0 0
možnosti

coj@nato.3

1. 9. 2010 11:53
K víře v Boha netřeba nikoho nutit

Je úsměvné a často až trapné, jak mnozí ateisté se těm druhým snaží tak intenzivně vnucovat svoje dogmata a "pravdy", a to i často organizovaně, masově nebo násilím. Zvláště pak komunisté toho byli a jsou odstrašujícím příkladem.

Blanko, nejednou jsem si do Vás rýpnul:-), nikdy ve zlém. Za tento článek Vám děkuji. Ode mě karma.R^ 

0 0
možnosti

blanka fay

5. 9. 2010 1:35
Re: K víře v Boha netřeba nikoho nutit

děkuji..:-)

0 0
možnosti

jmitas

1. 9. 2010 11:23
Napsáno srdcem

Dobrý den paní Blanko,

nedokázal bych lépe popsat osobní pocity. Jsem životně někde mezi a jak píšete, musíme stále hledat. Moje maminka byla věřící a já jsem ji za to obdivoval a plně respektoval. Poslouchám každou neděli v rozhlase živou bohoslužbu a je to pro mne svátek. Tu cestu k Bohu nevím zda najdu. Zatím jsem, použiji-li aktuální terminologii, "sympatizantem". R^] kolega mitacekV

0 0
možnosti

blanka fay

5. 9. 2010 1:35
Re: Napsáno srdcem

děkuji též..:-)

0 0
možnosti

intago

29. 8. 2010 8:38
pro mne není Bůh uzavřen v staré svaté knize

On e živý přes svého vyslance, Ducha, nebo jak ho chcete nazvat, tedy mou intuici se mnou často mluví. Inteligencí, morálkou atd. mě neuvěřitelně převyšuje. Je to můj Učitel s kterým probírám vše důležité.

Proč bychom neměli mít učitele i po školách, kterými jsme prošli? Jsme snad už dokonalí, jak Dokonalý je Náš Otec?

Občas Ho v meditaci navštívím na exkurzi a to pak člověk pozná, co je to Království nebeské. Ohromijící, jinak se to nedá nazvat. Učitelé církve to dělali také, ale nějak se to nerozšířilo, proč asi?

0 0
možnosti

jyr

29. 8. 2010 0:08
Co má víra v boha společného s křesťanstvím ?

0 0
možnosti

jarinka

28. 8. 2010 8:55
To není váš případ.

Znám jednoho pána, který je posedlý různými jevy, jako jsou setkávání se zemřelými a podobně. Každý rozhovor s ním se nakonec stočí k těmto nadpřirozenostem, úplně každičkou věc on vysvětlí po svém. Nejhorší je, že nesnese opozici a urazí se. Nerada ho potkávám.

0 0
možnosti

BorekzBrna

27. 8. 2010 17:07
Tak tak

podobně se vyjadřují i ti, co věří (= zastávají neodůvodněnou hypotézu) - i na jiné bohyně a bohy, co popírají toho Vašeho, stejně jako Váš ty jejich.

0 0
možnosti

blanka fay

27. 8. 2010 17:10
Re: Tak tak

tahle hypotéza má mnoho odůvodnění:-)nejen v Bibli, životech jiných lidí a všem kolem nás,:-)ale to asi nechcete slyšet, že..:-)

0 0
možnosti

ohoho

27. 8. 2010 16:48
Jsem na tom podobně jako

 "Gašpo" .  Ateista věřící v jakési absolutno, univerzum....Připadá mi ,že katolická církev kupčí s Pánem Bohem a skrze zpověď získává informace,které jí mohou pomáhat upevňovat  "moc" nad světem vezdejším... Co by mě ale zajímalo je ono uvěření. Okolnosti, jak  člověk  pozná , že teď .......:-)

0 0
možnosti

borek

27. 8. 2010 22:56
Re: Jsem na tom podobně jako

Nesnižujte ateisty na úroveň tupě věřících na nějaké hypotézy. Většina ateistů je ateisty, protože pro hypotézu existence kterékoliv bohyně není žádný příznak tomu nasvědčující.

0 0
možnosti

parquin

27. 8. 2010 16:39
jako skalní ateista

se ńebudu nijak nimrat ve Vaší osobní víře (koneckonců jsou i lidé co věří na ufo nebo upíry a to je nejspíš ještě naivnější), ale nepřestává mě fascinovat jak v části světa kvete jedna ze sekt náboženství zaniklého pouštního národa, která ač je na světě jen něco málo pod 2 000 let a má tolik ritů, věrouk a náboženských knih, že to vedlo hlavy dvou ze tří největších směrů se navzájem z této sekty vyloučit - hezké....;-D

0 0
možnosti

blanka fay

27. 8. 2010 16:45
Re: jako skalní ateista

váš názor, dle mě trochu zlý, velice překroucený a nepřesný..

0 0
možnosti

lesicatko

27. 8. 2010 16:02
Celkom pekné

Máte môj obdiv za úprimnosť a odvahu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,45
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..