Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cara al sol

29. 7. 2011 21:27
Kdybych si chtěl poslechnout starou černošku,

zvolím Ellu Fistgerald. Pokud bych si chtěl poslechnout mladou bělošku, která zpívá jako stará černoška, dám si Dianu Krall, to je u mě Paní Umělkyně. Potetované zfetované cosi mě nebere. Večer bych se Winehousové navíc možná i lekl a to snesu leccos.

0 0
možnosti

dana.f

29. 7. 2011 19:46
amy

promiňte, ale tenhle článek je úplně o ničem.

0 0
možnosti

0xf

25. 7. 2011 10:00
nic moc o ni vevim

z dalky se mi to zda jako spise ze sni nekdo snazil udelat marketingove dracicy ovsem ona ji asi vnitrne nikdy nebyla coz ji nakonec zabilo... k te hudbne neni to muj salek kafe pro me to nema temer nic... moje kafe je tady http://www.youtube.com/watch?v=HQmmM_qwG4k&ob=av2e ci tady http://www.youtube.com/watch?v=akt3awj_Ah8 a tohle jsou opravdovi draci ;-)

Nicmene obecne kazdy romantik ma sklony k sebezniceni to je tak nejak uz udel. Co se tyce drog a chlastu kazdy si tim projde. Ale jde o to zda je to prostredek nebo cil a to je to co oddeluje. Neda se poradne pochopit nejaka slozitejsi vec jestli hudba nebo treba literatura bez toho aby clovek by na podobne vlne vnimani jako autor. Takze hudba se pak zda trosku jina a pod... ma to sproste svoje plusy ale kupu minusu. A timto nechci nikoho nabadat k nejake kozumaci cehokoliv obecne se da zit i bez techto prozitku :-)

0 0
možnosti

MAXIMUS PERMAGNUS

25. 7. 2011 8:57
good luck

tak tuhle dračici jsem fakt žral ...

0 0
možnosti

josefbad

25. 7. 2011 8:45
kde jiz jsem to cetl?

Kde jsem jen videl, "ale umělcova duše je prostě jinačí"?

Myslim, vim, ze to bylo v obhajobe, kterou se nekteri umelci staveli za (to p**se) Kulinskeho.

Ptam se jinaci nez kdo? Jinaci nez duse vedcova? Jako byl napr. Einstein, Feyman a podobni, kteri zili take "nestandardnim" zivotem? Proc tedy umira tolik umelcu a ne treba vedcu? Spise je to tak, ze z magorovy duse vznikne nece, co se prezentuje jako umeni. Coz u vedy nejde. Ve vede se nemuzete tvarit, ze vytvor silence ma najakou honotu.

1 0
možnosti

jurio

25. 7. 2011 7:57
Dlouho jsme Vás tu neviděli, B.F.

Při vší úctě k předčasně zemřelému člověku mi to nedá, abych neparafrázoval reklamu na sekačku na trávu od jedné známé "zelenožluté" firmy:

Jo jo, Blanka Fay... :-)

2 0
možnosti

baloun

24. 7. 2011 23:01
27 je zakletej věk...

Tolik bylo Morrisonovi, Joplince, Hendricksovi, téhle slečně... 8-o

0 0
možnosti

Grimkin

24. 7. 2011 22:38
dennodenní život

"dennodenní život"?!?!!

Xdenodenní !!

1 0
možnosti

..motýl bombardér

24. 7. 2011 22:44
Re: dennodenní život

je to v 3D 8-o

1 0
možnosti

obejmi svého censorka za 14,90,-

24. 7. 2011 22:28
Na co si hraješ?

Stáhla sis někde z holčičího blogu referátek o Ledgerovi a jen ho trochu upravila?

;-DRv

2 0
možnosti

tenterhook_willow

24. 7. 2011 22:16
Její hudba není můj šálek kávy,

přesto musím uznat, že talentovaná byla a je škoda, že už nebude moci svůj talent dál rozvíjet. Já, coby filmový fanda, lituji mnohem víc smrti některých skvělých herců (Heath Ledger, Brittany Murphy, , James Dean, John Belushi, River Phoenix).

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,41
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..