Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

roman36d

16. 12. 2011 6:17
Ženská vy jste blázen který by měl navštívit odborníka.

Jsem abstinent a nekuřák. Z jediného důvodu. Alkohol mi nechutná a cigarety mi smrdí. Není to žádné moje přesvědčení, ani důvod k tomu se s tím nějak chlubit. Vy jste ztratila svobodu. Dobrovolně se zříkáte něčeho co vám chutná ze strachu že se z vás stane notorik. Tak to doopravdy není normální. Rv

1 0
možnosti
BF

blanka fay

16. 12. 2011 7:24
Re: Ženská vy jste blázen který by měl navštívit odborníka.

to jste asi špatně pochopil, zkusit nepít neznamená, že se bojím, že ze mě bude notorik, trošku jste spojil hrušky a jablka dohromady:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 32,35
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..