Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

mortimer.r

29. 2. 2012 17:27
....

Streep sice zahrála fantasticky, ale bohužel celý film na hrbu neutáhla. Pravda - režisérka se chtěla zaměřit na spoustu aspektů ze života M.T., ale ve finále ji ukázala jen jako senilní stařenu. To, jak se k politice dostala bylo podáno dost trapným způsobem, což vyvrcholilo její promluvou k budoucímu manželovi. Proč dosáhla přezdívky "Železná lady" tu nebylo ani naznačeno, nepočítáme-li vyhlášení války Argentině. Mě tenhle film strašně zklamal a od režisérky, která má na svědomí pouze frašku Mamma Mia mi přijde drzost točit dokument o takové osobnosti.

0 0
možnosti
TH

Gmurr

27. 2. 2012 10:03
vsechny jmenovane

filmy s Meryl Sttreep jsou fantasticke. I ta mama mia me bavila. !!

1 0
možnosti
FH

Bouše

27. 2. 2012 8:47
Souhlas s výhradou, že bych přežil,

kdyby Meryl Streep nehrála v Mama mia. :-)

0 0
možnosti
Í

í-mejlka

27. 2. 2012 8:28
Hodiny

Když jste připomněla film Hodiny - já zase prvních několik minut marně pátrala, cože a hlavně kohože tam hraje Nicol Kidman. Její proměna byla neuvěřitelná, fantastická!

0 0
možnosti
MC

greybeard-

27. 2. 2012 5:29
Yes, you right

R^

0 0
možnosti
MM

captain cook

27. 2. 2012 6:05
Re: Yes, you right

zapomnel jsi tam "are";-)

 Souhlas s clankem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..