Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Neníto tak zlé,dal jsem ten Váš původní článek sdílet  na své stránky a po 5 minutách tam ještě je.:-)

0 0
možnosti

Nechápu. Facebook smazal... Jako konkrétně kdo? Kde? Nebo odkud?8-o

1 0
možnosti
Foto

B42l89a34n31k60a 57F21a96y

7. 11. 2012 15:21

Dala jsem článek sdílet na svou hlavní stránku a mé přátele a vždycky mi ho do 2 minut smazali!

1 1
možnosti

Vidíte, a lidem je to fuk. Jim stačí, že si na FB sezvou přátele na pivo pohoda. Že je FB sleduje už jim nevadí, proč taky. Možná až jim začne mazat to pozvání na pivo....

5 1
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..