Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Lze jen souhlasit.R^

1 1
možnosti

Ono je lehčí poučovat jiné že se mají zlepšit než začít sám u sebe.

2 1
možnosti

Tak nevím, jak je na tom s poctivostí absolvent UJAK, ale já s ní potíže nemám. Rovněž si myslím, že největší problém, přinejmenším ve střednědobém horizontu, nebudou volení politici, ale lidé, kteří se, bez jakéhokoliv mandátu, rozhodli, že budou mluvit za NÁS. Tenhle zvláštní fenomén nabírá sílu a není to nijak potěšující.

2 1
možnosti
Foto

B55l31a13n18k16a 21F24a10y

11. 1. 2013 4:30

to je hezké, vůbec mě neznáte, ale urážíte..

takhle já si smysluplnou a poctivou diskusi nepředstavuji, bohužel..

0 3
možnosti
Foto

R^ souhlasím a držím nám všem palce [>-]

1 1
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..