Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H22o60n36z62a 51M51a95r49e11k

11. 2. 2013 23:42

Tak tady někdo marodí pořád pryč. Jakožto učitel mám zase chuť rozdávat známky.. !!

0 0
možnosti

Blanko, zkuste ještě Večeře u spisovatelky od Adama Georgieva.

0 0
možnosti

Předpokládám, že pojem "největší Čech" je jen literární fikce Obermanové. :-P

0 0
možnosti

Blanko, teď jste překvapila i mě. Už minule jsem do vás ryla, jak to víte o tom zfilmování, jestli jste se ji ptala a ejhle? Samozřejmě to nebyla pravda, jen se jaksi Lidovky snažil o bulvární styl a chtěli si rejpnout, což mě už vůbec nepřekvapuje. Novinám věřím opravdu minimálně.

V době rozvinutých komunikačních prostředků, nemusíme přebírat, co nám tisk napíše, ale můžeme se jednoduše zeptat ( pokud tomu věnujeme čas a nechceme být jen konzumenti ). A protože mě to zajímalo, tak jsem to i udělala a zamejlovala si s několika lidmi ( a je to docela sranda, komu co vlastně vadilo, kdo se schovává za kolektivní vyjádření a sám za sebe se bojí - dneska už se tomu směju ). Nejhorší pro mne ( až na pár vyjímek ) je PEN klub. Když totiž upozorníte jednu ze Zrůdiček, že se mýlí, protože v knize je tak nazývána právě ona nikoliv DH a ona není schopna reakce, tak to ještě berete ( klamání je její denní chléb ), ale když se chovájí zbaběle PEŇáci, tak to už je napováženou.

Na tuhle knihu by nebyl nikdy vhodný čas, takže je jedno, kdy vyšla. Autorka by byla vždycky obviňována ze ziskuchtivosti. Irena Obermannová šla hlavně na trh s vlastní kůží, proto hodnoťme hlavně její knihu, nikoliv autorku, protože sami nemůžeme vědět, jak bychom se v její situaci zachovali my ;-).

0 0
možnosti

Lidovky snažily a chtěly :-/( myslela jsem hlavně na jednoho chlapa vod nich  ) omluva!

0 0
možnosti
Foto

Paní Fay, k obsahu vašeho článku se nebudu příliš vyjadřovat, ale dejte si prosím větší péči se stylistikou. Článek totiž působí dojmem, že jste jej doslova na papír "vyhrkla" a už po sobě nepřečetla. Několikrát totiž opakujete v podstatě totéž, takže text působí kolovrátkovitě. Přeci jen jedna zmínka k obsahu. Celá "vypsaná" aféra "nejkrásnější česká spisovatelky" s "největším Čechem" (včetně pokračování) je vrchol literární trapnosti. Vyrovnal se jí snad jen Michal Viewegh svým posledním paskvilem Mráz přichází z Hradu. Stačily mi uveřejněné úryvky. Takovým knihám se obloukem vyhýbám.

7 1
možnosti
Foto

omlouvám se za nevhodný obrat - vyhrknout jste to samozřejmě mohla jen na display...

0 0
možnosti

Vidím, že jste prošla zajímavým názorovým zemětřesením od vašeho únorového článku o této knize...

1 0
možnosti
Foto

B30l21a70n96k44a 58F95a21y

1. 2. 2013 21:21

občas je potřeba názory přehodnotit:-)

1 0
možnosti
Foto

Dlouho jsem od IO nic nečetla, ale její předchozí knihy jsem měla ráda. Když vznikl poprask okolo Tajné knihy, poklepala jsem si na čelo a vůbec mě nelákalo ji číst, ale jak humbuk rostl, začala jsem si říkat, že když je něco tolik odsuzováno tak to vůbec nemusí být špatné. Pak jsem četla na Mediáři recenzi Panoptika, přečetla ho a asi si přečtu i Tajnou knihu.

V Panoptiku se mi moc líbila reakce dam z Marianne, které Ireně napsaly, že konečně prolomla tabu - že milenka má držet hubu.

Nemusí a nemá a já jí za to děkuji  :-) R^

7 4
možnosti
Foto

Ještě poznámka:

Občas probleskne informace, že ten či onen bývalý(á) zveřejnil(a) intimní fotky svého protějšku, které si pro sebe pořídili. Já to považuji za unfair a ubohé.

Vám to však připadá správné?

5 1
možnosti
Foto

B95l41a96n25k30a 59F65a10y

1. 2. 2013 18:13

to není literatura, to je nízký bulvár..

0 0
možnosti
Foto

Podobný nápad měl i Kraus ml., když se chtěl vyzpívat ze své lásky.

Nevím, jak na koho, ale pro mne to byla ubohost a velmi trapná záležitost.

Zúčastněni jsou totiž dva a na zveřejnění takové záležitosti by se tyto dvě osoby měly dohodnout, protože jinak to toho druhého podráží. 

Mám snad I.O. vnímat stejně jako Krause ml.?

4 0
možnosti

Vypsat se můžeme do deníku, ale vydávat jej, je holý nesmysl..... Dokonce mám obavy, že tím ubrala panu Havlovi několik měsíců života....

4 2
možnosti
Foto

B83l67a75n18k92a 80F54a79y

1. 2. 2013 15:49

I.O. své deníky vydává, to je v článku uvedeno, s tím Havlem je to holá spekulace, ale mohlo to tak být, ale on se na tom vztahu také podílel, že..

3 3
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,45
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..