Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, a také skvělý dopravní prostředek. Bylo by fajn, kdyby více lidí přesedlalo z aut na kola, ale už jsou asi moc pohodlní. Neříkám, že auto není někdy potřeba, ale je to kolikrát zbytečnost, žrout peněz a také nebezpečná zbraň. Jsem ráda, že jsem se ho zbavila, na delší vzdálenosti jezdím vlakem a na kratší na kole. Na kole dělám i velké nákupy, velký batoh na záda a není problém. Na horáku jsem poznala nejkrásnější místa naší vlasti, takže karma a škoda, že mezi smajlíky není kolo...

0 0
možnosti
Foto

Jsem lemra líná, ale kolo mě taky chytloR^

0 0
možnosti

Jezdím, ale spíš je to potřeba než že bych chtěla, zas tak moc mě to nebaví. Až budu moct zase běhat, kolo opustím.

0 0
možnosti

Jenomže  z d r a v é  běhání je trochu věda a není problém si při něm odrovnat klouby. U kola nic takového nehrozí. :-)

0 0
možnosti

Musí to být šílená vášeň...... po dvou letech vyrazit na kolo:-P

4 1
možnosti

J52a94n 57B70é51m

6. 7. 2013 10:06

Kéž by většina cyklistů neměla pocit, že můžou všechno.

1 0
možnosti

Rozumím, hezky vyjádřeno a 30km z kopce do kopce je dobrý výkon.

Zdravím-;-)R^V.

1 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,45
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..