Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, já byl na premiéře a viděl jsem to kapku jinak. Vyprodáno zdaleka nebylo, bylo spoustu volných míst i dole na ploše. Prapodivná předkapela s problémovým zvukem. Lucka zpívala jen deset nebo jedenáct písní a jen jednu jedinou z nového alba, jinak všechno tisíckrát omletý fláky. Velmi, velmi dlouhé přestávky na převléknutí a novou vlasovou kreaci, kdy se nedělo vůbec nic a bylo divný ticho. Hodně mě překvapilo, že zpívala poslední tři písničky na playback, netuším proč...To srovnání s Madonnou, no kéž by se hýbala aspoň z desetiny jako o 10 let starší Madonna. Celý koncert prakticky stála na jednom místě.Celkový pocit mínusový, bylo mi docela líto těch 1300kč za lístek.

1 0
možnosti

J44a57n 55Š36e98s65t31á71k

17. 10. 2013 21:48

Cože? 1300?  Tak to je drsný, za to by byla 3x třeba Radůza, možná i víckrát;-D

0 0
možnosti

J81a32n 50Š98e48s58t36á70k

17. 10. 2013 20:46

UF, no přes Vaše doporučení raději i nadále zůstanu u Celine a Madonny, ty totiž nikdy neječí, a Madonna je navíc i dobrá skladatelka, a vůbec. Ale každému co jeho jest, je mi jasné, že zvláště v popu co lidí, to názorů:-)

2 1
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..