Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aneta Langerová není falešná celebrita? To jako fakt? :-) Co kdybyste nechala na každém, jaké rozhovory a s kým chce číst. Polert, Langerová celebritami pro mne nejsou. A nejsou to ani mediální hvězdy Sedláček, Bernard a podobné, které na nás koukají ze všech možných obálek časopisů.

0 0
možnosti

Ne my, Vy žijete ve světě falešných celebrit. Jako každý kdo se tím zaobírá. Takže mluvte za sebe. :-)

3 0
možnosti
Foto

B98l77a84n60k89a 91F71a89y

20. 6. 2014 10:04

zdravím, dlouho jste se tu neukázal:-)

0 0
možnosti
Foto

Všichni koukaj pochopitelně výhradně na Dvojku. A Zároveň každej ví, kdo je Rychtář....

9 1
možnosti
Foto

B26l86a70n44k90a 46F75a79y

20. 6. 2014 9:37

já teda jen na dvojku nekoukám,:-) ale teď jsem bez Tévé a dobré filmy v televizi moc nenajdu..:-)

1 0
možnosti

A jak vidíte svoji oblíbenkyni Lucku Vondráčkovou? Pravá nebo umělá?

 Za mně tedy těžce umělá.

3 1
možnosti

M48i51l10a39n 37N19o34v35ý

20. 6. 2014 9:26

A co takový Domenico Martucci? Ten se vlastně jen přiživuje na cizí smrti a bulvár je ho plný.

3 1
možnosti

Ten problém je komplikovanější než si myslíte. Já jedné celebritě Poulanye, nebo jak se píše, vděčím za to, že jsem se naučil jezdit po kruhových objezdech.

Zkrátka "my obyčejní lidé" své jednání a životy si musí nějak poměřovat s nějakými těmi mediálními vzory. Máme zrcadlo svého jednání, nevadí, že je poněkud pokřivené. Není to nic nového, problémy s literárním škvárem se řešily už na přelomu minulého století.

1 0
možnosti
Foto

B29l58a70n57k15a 75F90a42y

20. 6. 2014 8:54

nemyslím si, že člověk se musí poměřovat s mediálními vzory, a i ta celebrita je jen normální člověk..

2 0
možnosti

Hezký článek. R^

I když zrovna u Bartošové je jasné, že byla celebritou "pravou". Co se týká novinářů a jejich práce, dělají přesně to, co se od nich čeká. Těch pravých celebrit zase tolik není, tak se holt musí živit na nepravých, nedá se nic dělat. Pro to mám ještě částečně pochopení

Kolonka "Sex s delfínem" je ale i  u mě pravá nefalšovaná stoka - má jenom nalákat pokud možno skandálním nadpisem, který s obsahem článku nesouvisí. No, ale alespoň za to redaktor dostal peníze ... co už absolutně nechápu, jsou podobné bulvární nadpisy u blogů, tedy tvorby dobrovolné, za které nikdo peníze neplatí. :-)

3 0
možnosti
Foto

B95l39a87n77k46a 18F62a83y

20. 6. 2014 8:51

Trošku s vámi budu nesouhlasit, poslední roky byla IB celebritou jen uměle

 udržovanou bulvárem,nikoliv její prací, ten delfín, no říct, bez toho titulku by se mi článek i líbil

ad bulvární titulky na blogu přitáhnou pozornost, a jak se ta hranice bulvárnosti přitvrzuje, tak se přitvrzuje i na blogu, v těch titulcích je to bohužel jasně vidět:-(

2 0
možnosti

Jo, celebrity jsou divná zvířátka. Nejlegračnější je jejich zjevná víra, že jim ta jepičí sláva vydrží až do důchodu, hlavně u Superstárů a pod. :)))

Ale jedna věc mě zmátka - myslela jste ČT2? koukám jen na Dvojku a Cool a tam se s tím nepotkávám...

3 0
možnosti
Foto

B74l18a95n61k79a 24F74a42y

20. 6. 2014 7:48

tak jste to s tou Dvojkou - ČT 2 špatně pochopila..:-)

1 0
možnosti

Svobodu musíme zvládnout sami. V tom je princip a žebříček našich osobností.:-)

3 0
možnosti

Pokud se ale vrátíme k významu slova zjistíme, že měřítkem celebrity nejsou její zásluhy, ale zájem veřejnosti.

Když to tedy zjednoduším, ta celebrita je v tom v podstatě nevinně, chyba je v těch lidech, co ji oslavují...

4 0
možnosti
Foto

B36l96a31n43k29a 50F26a88y

20. 6. 2014 6:54

no já bych nemluvila o vině, ale spíš o tom, že lidé, kteří svojí mediální popularitou žijí a mnohdy za sebou nějakou hodnotnou práci či úspěch nemají, tak k médiím mají náruč dokořán :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,42
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..