Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..kdo my..??...všichni pracující kladenského průmyslu...???

1 0
možnosti

Asi jo. A kolektiv přadlen a švadlen ...:-)

Příšerný článek a s příšerným titulkem.Rv

0 0
možnosti

Koho "nás"? Můžete to specifikovat. Že by Váš majestát?

5 0
možnosti
Foto

B46l74a20n74k29a 20F96a64y

4. 10. 2014 18:20

Můj majestát ne, ale vl. názor mít snad mohu a myslím, že dost lidí, to cítí podobně

0 1
možnosti

Není to snad jedno? Veškeré rozhovory se zpěváky a herci atd. u nás jsou především čistě propagační, takže tam redaktor vždy naplácá co nejvíc všeho dobrého, kdepak nějaké otázky až na dřeń.

0 0
možnosti
Foto

patrně má už dost životních zkušeností...ostatně neni sám, kdo nám z oblasti populární radí jak na život...čím mladší, tím víc.:-)

1 0
možnosti

Četl jsem pár rozhovorů s Klusem a měl jsem rovněž pocit, že je to takové poněkud užvaněné. No ale možná je to nějaký ten přetlak  emocí z toho bláznivého kolotoče úspěchu. Na druhé straně abych mu příliš nekřivdil, je nyní dost obletovaný žurnalisty a mnohdy jde také o to, jak a na co se jej ptají. Není nad umění inteligentního kladení otázek  a vedení interview, v čemž je dle mého soudu nepřekonatelný třeba M. Eben.

1 0
možnosti
Foto

Užvaněné... On asi ten redaktor předem dostane zadání, jestli má udělat rozhovor na jednu stranu s velkou fotkou, nebo na pět stran jako hlavní téma čísla. To už je potom takové zoufalé snažení, čím to ještě natáhnout. S Markem Ebenem máte naprostou pravdu, jen ty rozhovory v TV jsou o fous jiná kategorie. Nevybavuji si, že by Marek Eben někoho zpovídal pro tisk, jestli mi něco uteklo, hoďte mi odkaz.

0 0
možnosti
Foto

K39a76r36e26l 88M38á25d78l56e

3. 10. 2014 23:59

Jak tak průběžně sleduji články paní Fay, tak kdyby stejná slova pronesla Lucka Vondráčková, byl by to důvod k oslavám. Rozhovor s Tomášem Klusem jsem četl a nemám s ním problém. Fanoušek Tomáše Kluse nejsem, ten "nejhranější hit" Cesta, který udělal společně s R. Krajčem, pokládám za děsnej cajdák.

5 0
možnosti
Foto

J39a19n16a 18M38a83j33o73v10á

3. 10. 2014 22:56

Šifra ne, spíš sebevražda. ☺

0 0
možnosti
Foto

B62l24a69n15k90a 55F11a46y

3. 10. 2014 21:55

To nejste schopen vl. názoru a musíte se za někoho schovávat, aby mi ve svém blogu vyčinil?

0 1
možnosti

P68e14t91r 37P28e67t30r57o22v

3. 10. 2014 18:11

Po zásluze a po právu v "Zaujalo nás".

Nakonec tu máme takový pěkný ostrůvek lidství v tom nepřehledném moři referátů ze zahraničních konfliktů, příchodů a odchodů zdejších reportérů, problematiky facebooku, ...

Děkujeme, Blani.

5 0
možnosti

Přidávám se, více takových ostrůvků člověčiny. Sluníčko, paleček, srdíčko.

4 0
možnosti
Foto

Já tedy nevím, ale troufám si tvrdit, že Tomáš Klus to má v hlavě docela srovnané...

11 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,45
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..