Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J22a18n66a 49M90a19j60o23v68á

20. 2. 2015 19:09

Váš pohled mi přijde úsměvný. Někdo píše blogy, někdo sbírá známky a někdo hraje basket. Je to prostě koníček. Já třeba asi 5 let tančím. Když mi zruší tančírnu, nebo v ní změní podlahu, mám chtít, aby se mi její organizátor omluvil za to, že jsem v ní těch pět let trávila/ztrácela čas? Můj čas, můj tanec. Můj blog. Že jsem redakci jedno je mi jasné a nijak mne to netrápí. Blogový "taneční parket" prostě není můj a jsem tu jen na free návštěvě.

3 0
možnosti
Foto

Taky jsem byla naštvaná (a dala to v diskusích dost najevo),ale jak jsem vybouchla, tak jsem zas brzy vychladla:-) Blogy píšu pro zábavu, takhle, jako Vy, bych to nehrotila. Vždyť nejde o život.

4 0
možnosti
MK

Souhlasil bych jen částečně; jsou i vážná témata a dokonce se k jednomu zde na blogu dali fyzicky dohromady. Koukám na toho dlouhovlasého krasavce hned vedle mého psaní (není to osobní závist) a hned mne napadá: chci-li něco vylepšit, buď se zeptám osazenstva a nebo nechám hodnoty starého a něco dobrého přidám.

0 0
možnosti
AAP

Blanko, tvá reakce, na to, že jsi tady od počátku, mi přijde malinko hysterická. Zbytek popsala skvěle Alexandra. R^

0 0
možnosti
Foto

Chápu, že vás změny naštvaly, ale nechápu, proč pořád zdůrazňujete, že  píšete zadarmo. Blog je koníček, ne zaměstnání.

3 0
možnosti
Foto

Pro mnoho lidi to muze byt a casto i je jeho soucast

0 0
možnosti
DM

Casto ctu blogy iDnes na mobilu. Co s tim provedla tahle zmena? Napriklad to, ze tam je najednou jen nekolik "nejnovejsich" a "nejctenejsich" clanku, a konec. Ano, konec! Proste nic dalsiho, zadna moznost jit v case zpet, jak je to vsude jinde normalni. Ostatne, takhle totalni fusarina k Babisovi tak nejak patri. Holt si musime najit jiny server...

1 0
možnosti
Foto

Vidím to podobně.

1 0
možnosti
Foto

Poradil by mi někdo, jak se dostanu na administraci svého blogu ? Zkoušel jsem všechno včetně postupů doporučených administrátory webu, ale dostat se tam prostě nemůžu. Tuhle aplikaci psal zjevně nějakej šikula.

0 0
možnosti
Foto

no jestli to máte jako já a po přihlášení se Vám objeví...zadat email a heslo...pak jsem na to přišel...zadejte požadované a znovu se přihlaste, pak to naskočí.

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

DT

Zaujala mě vaše úvaha o tom, že by si idnes měl vážit vašich textů a fotek. 

Nemusí.

Odesláním k aktivaci článku se tyto stávají majetkem idnes. Vy máte pouze nezměnitelná autorská práva, tedy jste navždy autorem. Práva, s vaší prací disponovat, dáváte neexkluzivně idnesu. Takže i kdyby to celé smazali,  obarvili na černo nebo na červeno, je to jejich věc, jejich texty, jejich fotky. 

Vy jste jim na to mimochodem dala svolení, to byla ta malinká písmenka při registraci. Někdy je dobře, si takovéhle věci přečíst. Třeba i zpětně. Není nad to, když člověk ví, co dělá.

4 0
možnosti

Já jsem vás vždycky považoval za namyšlenou. Tento článek to jenom potvrzuje.

1 1
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,45
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..