Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A ja se tesil, ze nam zazpiva na Slavikach svetoznamy zpevak Banga

0 0
možnosti

Xenofob a rasista je dle mého zejména paní autorka blogu. Chce zakazovat vstup do soutěže na základě toho že texty nejsou v souladu s jejím sluníčkový viděním světa:-P

Tyhlety multikulti kecy rádoby ochránců práv fakt miluju...

2 0
možnosti
Foto

Něco tak plytkého, jako je toto, jsem nečekal. Přečetl jsem to sice celé, ale není tam vůbec nic, absolutně nechápu, kdo tento sumář výsledků Slavíků umístil na preferované pozici iDnesu. Že by nic lepšího neměli? Určitě se najde spousta blogů zajímavých, ale zřejmě ne každý autor se těší takové (nedůvodné) podpoře. Asi je zde nějaká forma podivné protekce. Škoda. iDnes tak vlastně škodí sám sobě.

2 1
možnosti
Foto

B18l89a65n75k39a 94F18a56y

7. 12. 2016 22:01

Jistě, letos jsem napsala tak deset článků, víc to nebude a na blogu mám strašnou protekci..:-)

0 0
možnosti

To se může? Aby někdo takhle hloupej psal blogy?

3 0
možnosti
Foto

B54l87a13n70k90a 42F25a52y

6. 12. 2016 20:37

Tomu se říká demokracie..:-) na blbce v diskusi narážím často.. :-)

0 2
možnosti

Je mi 53 let a podle dnešních pravidel jsem xenofob, nacionalista, fašista atd. Nikdy jsem nebyla na koncertu skupiny Ortel, ale hlas do ankety jsem jim posílala již v loňském roce. Jejich texty se mi totiž líbí. Rasista také nejsem, nevadí mi vietnamci, kteří pracují a posílají své děti do školy, ale vadí mi když určitá menšina, žijící převážně na dávkách, děti, které nemají základní hygienické návyky, neumí česky a bohužel se to týká většiny našich "hnědočechů". Nesouhlasím se stejnou lékařskou péčí pro lidi, kteří tomuto státu nic neodvedli a důchodci musí přežívat s minimálním důchodem, přestože celý život pracovali. Nesouhlasím s přijímáním uprchlíků a rozdávat peníze neziskovkám. Jsou to mé a naše peníze, které tento stát vybral. Nikdy v životě jsem neslyšela větší žumpu sprostých slov než v textu Radka Bangy. A že příznivci Ortelu na koncertech hajlují, tak ať potrestají, ty co hajlují, také s tím nesouihlasím, ale také netvrdím, že příznivci Bangy kradou, jen proto, že mají jinou barvu. Reportáže jsou psané neobjektivně.

15 0
možnosti
Foto

B31l19a16n80k46a 97F83a60y

6. 12. 2016 12:27

No podle vašeho příspěvku jste úplný demokrat..

1 8
možnosti

J15i62r11i 62F14i47a61l91a

5. 12. 2016 12:23

Kamkoliv vlezu, vsude banda nahnedlych fanousku Hnidka, az mi z toho slzi smichy oci ;)

Ta jedina poradna muzika, vzdyt von ty texty ma plne pravdy ...xixixixi :D

5 1
možnosti

A komu to cpeš? Dělej si co chceš))

0 0
možnosti

Pokud paní autorka neměla v plánu zpochybnit samostné hlasování, tak jsou výsledky obrazem toho, kolik hlasů v jednotlivých kategoriích kdo dostal.

Takže Ortel tam patří čistě proto, že dostal druhý největší počet hlasů. Gott vyhrál, protože jich dostal nejvíce a Lucie Bílá také ve své kategorii.

Stačí se podívat na výsledky, kde o umístění rozhoduje většinou jen pár stovek hlasů ... zajímavá otázka jistě je, zda vůbec hlasovala paní autorka a kolik lidí ve svém okolí přesvědčila aby hlasovalo také.

6 0
možnosti
Foto

B55l14a49n17k58a 52F34a49y

6. 12. 2016 5:34

Proč bych někoho přesvědčovala, aby hlasoval? nejsem fanatik, každý ať hlasuje jak chce, ale Ortel bych do nominace vůbec nedávala..

1 2
možnosti

Článek je velmi povrchní. Dle nadpisu jsem čekal hlubší analýzu. Samozřejmě má autorka pravdu v tom, že Český slavík není prakticky vůbec o hudbě, ale článek se dál vlastně mění v rekapitulaci výsledků a oslavu malé Gottové. Ale ostatně česká rádoby populární hudba za více nestojí, jsou to vlastně hudební masakry. a to včetně skupin rádoby mladých - Slza, Mirai a Jelen jsou snad ještě více pop než sám guru popu, nesmrtelný MD.

8 0
možnosti

Příspěvek se rovná rekapitulaci výsledků. Nezajímavý, nudný, stejně jako Gott, Bílá a Vondrajda...Rv

9 1
možnosti

Ocenění Ortelu/Ortela je skandální. Ne kvůli textům, ale kvůli kvalitě zpěvu. Co bude příští rok? Zpěvačku roku vyhraje Olivie Žižková?

3 12
možnosti

Tak z principu neni Slavik soutez kvalitativni ale kvantitativni, Tedy ne kdo lepe ale kdo vice (ziska hlasu)

3 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,45
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..