Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FL

Mám v Praze dva byty. Jeden pronajímám, ve druhém 4+1, kde bydlím, tak pronajímám místnost holce, abych tam nebyl sám. Stěhovat se nemám důvod. Dobrá možnost pro vás by byla najít si chlápka jako jsem já a ještě tím zabijete jednou ranou další mouchy. Jednat podle prehistorické životní strategie dané evolucí homo sapiens.

0 0
možnosti
Foto

B57l91a96n50k97a 18F80a21y

9. 12. 2018 8:04

vy se máte..:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,42
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..