Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M55i53l47a35n 92K83e20s65l

21. 3. 2019 20:49

S těmi pedofily se snad roztrhl pytel.Po stovkách pedofilních kněží ještě i zpěvák Jackson.Ten aspoň těm dětičkám zpíval,co ti kněží?

0 0
možnosti
MV

Byl pedofil a rodiče mu sami strkaly děti do postele. A teď na tom varej všichni a křičí "ooooo neeee". To je chucpe.

0 0
možnosti
RJ

Proč? Michael Jackson už je mrtvý. Jak víc ho potrestáme? Zavřeme jeho mrtvolu do vězení?

A budeme takhle řešit všechny? Zboříme koloseum protože bylo postaveno otroky? Zavrhneme naše vědění protože vychází z Řecka o kterém se ví že tam běžně byl starší muž s mladým chlapcem kterému ještě nerostly chlupy a fousy?

Za jeho života, to bych pochopil,šlo by o trest. teď jde ale jen o ždímačku na peníze,nic jiného.

5 0
možnosti

J62a12k32u83b 79Š98o57l81c

21. 3. 2019 11:10

A co teď s tím? Jackson je mrtev, vina dnes padá na rodiče a na právní systém, kde si lze penězi vykoupit beztrestnost. Nepouštět jeho písně v rádiu? Pomůže to něčemu? Za umělcem zůstane jeho dílo a jaký byl člověk je jedno. Takových umělců násilníků, pedofilů atd. bylo a řeší se to? Zůstane dílo a to si žije vlastním životem.

2 0
možnosti
EH

Souhlas, takové věci by slavným procházet neměly. Jenže prošly, protože Jackson zalepil rodičům ústa penězi.

Jenže na druhou stranu svět není černobílý. Zneužívání není jenom fyzické. Kolik rodičů ničí systematicky své děti manipulací nebo srážením sebevědomí jenom proto, že neumí lépe? Kolik dětí musí snášet alkoholové agrese tatínků nebo často se střídající strejdy nadrogovaných maminek?

Nechci obhajovat pedofily, ale narodili se s těžším břemenem než ostatní. Respekt k těm, kteří se spokojí s fantazií.

1 0
možnosti
BK

Je jasné, že pokud vám tady napíšu, že tomu nevěřím, tak mi odpovíte, že jsem jeho skalní fanynka a budu se za něj do krve být. Takže tohle vynechám. Řeknu jen tolik: Jackson nebyl mým koněm,ale velmi jsem si vážila jeho hudby. Byl geniální. Co se týče toho, o čem píšete - tak můj osobní názor je takový, že úchylák se nikdy veřejně nepřizná k tomu, že nabízí dětem svou ložnici. A Jackson se nikdy netajil svou láskou k dětem. Jackson byl homosexuál- vo tom žádná. A jak jsem v životě už mnohokrát poznala, homosexuálové velmi milují děti. ( Už proto bych byla pro adopci dětí homosexuály, protože mnohdy jsou schopni opravdovější a vřelejší lásky k dítěti- než kdokoliv jiný). Ale lásky rodičovské! Nikoliv zvrhlé, nemocné, pedofilní. Homosexuál neznamená pedofil. Samozřejmě, člověk není neomylný, ale uvnitř mě mi něco říká, že Jackson je v tomto ohledu čistý.

0 3
možnosti
Foto

B66l50a87n58k57a 47F19a20y

21. 3. 2019 9:08

V pořádku, máte jiný názor..jen jsem chtěla předejít nenávistným výjevům fanoušků, kteří pod některými články o dokumentu dost emocionálně s nenávistně reagují..

1 0
možnosti
DV

D23a87v90i95d 64V75l50k

21. 3. 2019 8:55

Dobře napsáno.Já bych to velmi zjednodušil ten spor o vině. Který normální dospělý chlap spí za svůj život sám s cizím malým klukem v jedné posteli v uzavřeném pokoji? Já myslím, že už tohle je nepřípustné- vyjma nějaké extrémní nepravděpodobné krizové situace. Nechutní jsou pak zejména ti rodiče ,kteří Jacksonovi prodali vlastní dítě. Vám Karma

3 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..