Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Janeček mi byl doposud docela sympatický. Po shlédnutí jeho plamenného projevu bych mu věnoval vizitku, která kdysi dávno kolovala mezi lidem. Kromě jiného tam byl text: "Neustále roste okruh těch, kteří mi mohou políbit ..." (doplňte si sami jeden z možných výrazů dle vlastního vkusu).

Nejde tak ani o to, co řekl, ale o to, že za své prachy zneužil své výsadní pozice majitele zábavného pořadu k politické agitce. Taková obdoba Soukupa.:-/

3 0
možnosti
Foto

J60o74s60e30f 42B19á51r50t75a

21. 11. 2021 10:51

Podle mě se Řezník s tím hodnocením dost trefil.

0 0
možnosti
Foto

Škoda jen, že pan Janeček svůj projev tak protahoval, že člověka vlastně napadlo, zda ještě kouká na hudební ceny nebo nějakou politickou kampaň. R^

1 0
možnosti

Takové věci se dávají v TV ?

Nu což, zase jsem o nic nepřišel.

;-)

0 0
možnosti

Já Slavíka nesledoval a upřímně řečeno - je mi dnes docela jedno, kdože ho získal či nezískal. Hudbu mám také rád a pokud ta soutěž nějakým způsobem pomůže domácí populární hudební scéně a mnoho lidí se při tom pořadu baví, tak ji vítám stejně jako vy. Jen jsem se musel malinko pousmát, protože mít rád hudbu, tak jak tady píšete a nezaznamenat v prostoru Mirai, to mi nějak hlava nebere. :-)

1 0
možnosti

H80o77n91z65a 89V86r17á79n70a

20. 11. 2021 9:27

A proč ne...? Přeci pokud má někdo hudbu rád, neznamená znát všechny kapely napříč všemi žánry.

0 0
možnosti
Foto

Dávám velkou karmu. Janečka jsem minul a možná dobře. Mirai je skromný kluk a fajn člověk.

4 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,45
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..