Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J98a62n 29A21n91d65r25l60e

8. 1. 2022 11:47

Víte co, ať si každej žije a miluje jak chce, mně bude úplně stačit když mi nebude nutit jejich způsoby obdivovat, upřednostnovat a nebo mi je dokonce nutit jako jedine správné a normální.

5 0
možnosti
Foto

Z biologického hlediska jsou dokonce žádoucí, neboť přispívají ke genové různorodosti. Proto se prvobytně pospolné společnosti rozvíjely rychleji.

V říši zvířat ovšem vidíme jako monogamní, tak polyamorní. Neboť každému podle jeho potřeb. :-)

Polyamorii najdeme zejména u lidí, kteří se něčím vyznamenali. Božena Němcová, Josef Kajetán Tyl, Josef Hlinomaz ...

:-)

0 0
možnosti
Foto

Muslimové to zas tak moc neřeší, ale jenom v jednom směru - více manželek. O opačném případu jsem neslyšel.

0 0
možnosti

Polyamorní vztahy nejsou normální. Je normální věřit v boha, potažmo více bohů. ;-D;-D;-D;-D Domnívám se, že nebudete ta, která může říkat, co je nebo není normální. ;-D Ale když Vás baví lidi takto škatulkovat, proč ne. :-)

1 0
možnosti
Foto

B55l67a17n80k26a 79F87a27y

8. 1. 2022 10:32

myslím, že mohu mít vl. názor, i když věřím v jednoho Boha,:-)stejně jako vy se můžete realizovat v této diskusi..:-)

2 0
možnosti
Foto

Nemusíte mi odpovídat, ale - jste vdaná? Máte děti? Já bych si tipla, že ani jedno, ani druhé.:-)

1 3
možnosti
Foto

B41l57a44n19k74a 46F84a41y

8. 1. 2022 10:33

no, myslím, že mám diskutující, kteří místo k obsahu k blogu, chtějí útočit na osobní rovinu, v tom vám nepomohu, své problémy si musíte jít řešit jinam..

0 2
možnosti

Manželství dvou je historický evergreen ověřený tisíciletími jako nejvýhodnější model. Jenže společenský, ne biologický. Po biologickém opadnutí zamilovanosti musí člověk aktivně pracovat na tom, aby vztah vydržel a byl prospěšný.

No a ne každý tu vůli má. Takže vymýšlejí modely, jak své selhání povýšit na ctnost. Zvláště když v poslední době odchylky od normálu oslavujeme a většinový člověk akorát slouží jako nástroj oprese těch menšinových.

4 0
možnosti

Mám návrh: různí lidé vám nebudou dávat najevo co si myslí o vašem sexuálním životě a vy zase jim. Je to fér?

2 0
možnosti
Foto

B89l65a16n84k34a 42F37a16y

7. 1. 2022 21:14

já píšu články a přemýšlím nad médii, není v tom nic osobního, já nepíši o vašem sex. životě ani vám nepředkládám vlastní..

0 0
možnosti

Nebojte se, žádné strachy,

skončí s tím až dojdou prachy.;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS