Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

B69l19a10n16k75a 71F49a61y

6. 6. 2022 22:26

trochu zkreslený pohled, byla jsem po 15 hodině na Ladronce na Břevnově, kde v tuhle dobu na trávě není skoro žádný pes a lidí bylo pár, ne jako o víkendu kdy je Ladronka narvaná a vůbec tam nechodím,

žádný pejskař nevenčí psa na vodítku 24 hodin denně, by byste chtěl být pořád nějak svázaný a nemít volnost?

0 0
možnosti

Každý člověk by měl být zodpovědný za svého psa. A pokud pes zautočí, tak dotyčný by si měl jít okusit vězení, záleželo by na tom, jak moc by pes fyzicky ublížil.

Minule jsme hlídali synovi jejich přerostlého jorskšírka. On má ten pípající obojek. Brzy ráno chtěl ven a nechtěl na zahradu. Chtěl onuchávat "patníky". Byl jenom na pípátku. Ob barák jsem viděla otevřenou garáž a v ní vysoký černoch /už tam nebydlí/, neviděla jsem jeho pitbula. Ale jeho pes byl na vodítku a protože černoch byl vysoký, tak viděl jorskšírka dříve, než mě. Tak jsem pípla, jorskšírek se otočil a metl i to ke mě.

Dobrá, jsou před domem, tak půjdeme za dům. Jorkšírek opět, nožičky se kmitaly a zase přede mnou a než jsem došla, abych přes plot viděla, i černoch si řekl, že s pitbulem půjde za dům. Náš jorkšírek se k němu opět přibližovatl, rychle jsem pípla s obojkem. Jorkšírek se ihned otočil a nožičky mu kmitaly směrem ke mě.

I na dálku jsem viděla, jak je černoch jako na trní, protože on za pitbula odpovídá a já jsem byla ta nezodpovědná. A pokud by jorkšírek byl nedisciplinovaný a šel k němu blíže, tak po ránu udělá pitbul budíček celému okolí, a to by jentak neprošlo.

Jak říkám, už se odstěhovali, pro pitbula potřebují větší prostor než je naše malá zahrádka a nebo sice za domy výběh, ale není pro psy.

Cítím s vámi, vím jaké to je mít strach o psíka.

2 0
možnosti

Stačí mít psa na vodítku, malý pepřák v kapse a máte vystaráno. Účinek 100%.

2 0
možnosti
Foto

B88l29a74n16k49a 81F80a46y

6. 6. 2022 18:54

nikdo nemá psa pořád na vodítku, každé zvíře chce občas volný pohyb a proběhnout se, proto se s nimi chodí do parku a přírody..

0 0
možnosti

Je mi líto vašeho pejska, bohužel oba nebyli na vodítku - to zavání problémem.

5 0
možnosti
Foto

Rozumím tomu dobře, že jste neměla psa na vodítku ?8-o8-o8-o

0 2
možnosti
Foto

B96l97a61n96k13a 91F30a90y

6. 6. 2022 17:08

rozumíte, lidé chodí se psi do parku, aby se proběhli, pokud to nevíte..

můj pes nezaútočil a byl v klid paní Jandová,

divím se, že vás to pořád baví..

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS