Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, Paní Poledňáková patří a bude nadále patřit mezi klenoty českého filmu. Čest její památce. I když tato Paní bude s námi žít věčně.

3 1
možnosti

Nedá mi to, abych se k filmu "S tebou mě baví svět" nevyjádřil:- )

Za mě jde o naprosto příšerný film:-) ( bačkůrky, kadibudka, dospělácká písnička v kupéčku ve srandovním dětským podání, zálety za vlastní starou...:-()

Jako natočený to je dokonale, jen jsem se tam, nato že jde o komedii, nedokázal ničemu nějak moc zasmát. Prostě problematika spojená se zážitky spřátelených rodin mi je cizí.:-/

Na stranu druhou, jejím filmům s Tomášem Holým nemám, co bych vyčetl.R^

2 2
možnosti
Foto

"Prostě problematika spojená se zážitky spřátelených rodin mi je cizí"

Ale za to Marie Poledňáková nemůže, že vaše rodina nemá přátelé .:-)

2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS