Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dvě tečky neexistují. Existuje buď jedna, nebo tři (tzv. výpustka). Budete si muset vybrat. :-)

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím, největší prostor tu vlastně měli zmínění moderátoři... naštěstí pár hudebních vystoupení jsme si přeci jen mohli užít, mě zaujal Jiří Korn, Ewa Farna, Monika Absolonová se vzpomínkou na Hanu Zagorovou a závěrečný Dykův Šumavský otčenáš. A prostřihy spíš tedy scének z minulých ročníků.

1 0
možnosti
Foto

Dovolím si v jednom jménu oponovat. Absolonové při zpěvu chybí jakýkoliv výraz. Bohužel jí někdo před lety řekl, že by mohla být zpěvačkou.

0 0
možnosti

Proč má každá věta svůj vlastní odstavec?

1 0
možnosti
Foto

B65l34a79n25k89a 68F97a69y

14. 11. 2022 10:14

protože mě tak na blogu baví psát a přijde mi to přehlednější..

0 0
možnosti
Foto

Tuto anketu jsem bral vážně v době, kdy jsem miloval Milušku Voborníkovou. Možná jsem jí tenkrát poslal i svůj hlas. Měla krásné nohy. Se zpěvem už to bylo horší. Na rozdíl od Burešové, to Miluška na 3. místo nikdy nedotáhla ;-D Přestože už jsem v důchodu, tak pro mne jsou tyto estrády ztrátou času. Zejména proto, že jsou plné reklamního času. A na to nemám čas ani chuť ;-)

5 0
možnosti

Jedna velká novácká nuda. Škoda času.

5 0
možnosti

Karma. To si zase pár exhibionistů přišel na pěkný peníz!

3 0
možnosti

P42e75t51r 61D52r87a86p86a45l

13. 11. 2022 11:05

Ano, je to jen party pro celou tu soubizovou partu, které to hlasování jako dodava nějakou relevanci. Dokud bílá neumře, bude vyhrávat stejně jako gott

8 0
možnosti
Foto

Myslím, že se mýlíte, neboť například vloni nestála na nejvyšším stupínku Lucie Bílá, ale vyhrála Ewa Farna :-).

0 0
možnosti

Tato "pseudosoutěž" byla už dávno degradována na pouhou párty pro vyvolené - stejně jako všechny další pseudosoutěže v naší kultuře - divadelní, herecké, literární, filmové .....

;-(

13 1
možnosti
Foto

Pokud vím, tak Slavík není soutěž, ale anketa. A koho to nezajímá, ať se na to nedívá...

4 0
možnosti
Foto

Již před lety jsem se zařekla, že se na soutěž z "zlatý slavík" nebudu dívat, zdálo se mi, že je neférová. Na rozdíl od Vás jsem to i včera dodržela. Díky za hodnocení. Karma. ;-)R^

8 0
možnosti
Foto

Dyk je nejlepší! Děkuji za hodnoceníR^

1 0
možnosti

Kam se ale hrabe jeho Šumavská na Nohavicovu Kometu.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS