Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Boží požehnání a klid vaší bolavé dušičce. A věřím, že se časem najde někdo, kdo vám vrátí důvěru i v tu lidskou lásku. Zažila jsem to, tedy vím, že se to stává.

1 0
možnosti

I52v52a81n22a 52L92a33n94c53e

29. 11. 2022 19:45

Také jsem si tím prošla, několik let jsem nezdobila stromek, nic jsem nepřipravovala ani pro sebe.... ;-(

1 0
možnosti
Foto

Tak ja som to nikdy nepreháňala, ale trochu tej škorice či vanilky nezaškodí...

0 0
možnosti

My, co si Vánoce nosíme v srdíčku, žádné oslavy nepotřebujeme.VR^

3 0
možnosti
Foto

Takže u Vás bude platit: Letí anděl na peruti, volá dolů Alelujá! ;-D

0 3
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,45
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..