Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdysi jsme měli takového voříška neznámého původu. Ten strašně miloval, když jsem s ním chodil na procházky do lesa. Přes ves jsem ho vedl na vodítku, ale v lese jsem ho pustil. Vím, že myslivci to neradi vidí, ale tohle byl malý pes, který nikdy nic neulovil.

V lese se pak pravidelně opakovala následující situace. Pes pendloval přede mnou a odbíhal do stále větší vzdálenosti. Nakonec mi vždy najednou zmizel úplně a přiběhl ke mně tak po patnácti minutách. Tvářil se pak vždy provinile, lehl si přede mnou a čekal trest. Já jsem mu vždy vyčinil a pak ho lehce klepl vodítkem po zádech. On se pak spokojeně oklepal a bylo na něm vidět, jak je rád, že je vše vyřešeno a odpuštěno. Pak už mi do konce procházky neutekl. To se opakovalo pravidelně, vždy si musel užít těch svých patnáct minut svobody.

1 0
možnosti
Foto

R^Takhle nějak to máme doma s kočkama:-)

1 0
možnosti

J41i92ř13í 85K59o52z97á68k

3. 12. 2022 19:02

Je to všude stejný, pejsek VLÁDNE ! I u nás je chlupatej ušatec pánem rodiny!

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS