Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já na televizi koukám hodně. Fotbalové MS v Kataru bylo pro mne časově náročné, ale my důchodci jsme si to užili do sytosti. Na letošní Vánoce jsem si z pouhé zvědavosti pustil dvě nové pohádky a i když jsem nečekal žádný zázrak, tak to byla víceméně ztráta času. Napsal jsem o tom víc tady Vánoční pohádky České televize a já - Blog iDNES.cz

0 0
možnosti
Foto

Tak proč na tu TV koukáte???

0 0
možnosti
Foto

A to nemáte nějakou knížku nebo DVD s oblíbenými filmy?

1 0
možnosti
Foto

Paní Fay , - a přece na jedno kanále byly - a tona tom, který ředitel ČT Dvořák od nového roku pro posluchače zavírá. Na ČT 2 -film Babička a další den Na zámku a v podzámčí. Láska k lidem v těch filmech opravdu je - díky " naší paní" Boženě Němcové. Dnes už něco takového nafilmovat nedovedou, leda vraždy, parodie a frašky. Ani ty staré pohádky, ve které dominovalo dobro nad zlem., které jme viděli již dvacetkrát. (Dnes je láska a soucit Vk lidem asi nevhodná - v hodná je jen na žebrání o peníze). Ještě že na ČT24 krásná hudba, filharmonický sbor (sbory z oper) a vánoční hudba. Díkybohu že Vánoce končí. Bylo mi z nich letos smutno. (Z těch různých nastavovaných "Bambitek" a pitvoření herců. (Zavírala jsem to) okamžitě. Rv :-/

1 0
možnosti
Foto

pardon překlep - ... Na ČT 3 -film Babička a další den Na zámku a v podzámčí. Láska k lidem v těch filmech opravdu je - díky " naší paní" Boženě Němcové... Díky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,40
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..