Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlavně aby si plnil své povinnosti k dítěti a k (bývalé) partnerce. Někde vyskočilo, že mu to moc nejde... To je podstatné, chovat se jako zodpovědný otec. Obracet se může kdy chce a kolikrát chce....

0 0
možnosti

Coming out samozřejmě zbytečnost není. V dnešní době už je to velmi efektivní a chytrý PR nástroj. Jen se podívejte jaký je v médiích o kopačku Jankta teď zájem. Před týdnem ho 95% občanů ČR vůbec neznalo, teď se o něm denně píše a pohrnou se mu nabídky od LGBT+ friendly firem + očekávám několik rozhovorů v televizi - Kraus, Dědek atd., účast v nějaké moc pěkné reality show apod.

4 0
možnosti

Jak může být gay, když měl manželku a má s ní dítě? Když už, tak spíše bisexuál, ne? Stejně je to trapné takhle veřejně to deklarovat, a hlavně to ublíží tomu synovi a bývalé manželce

0 0
možnosti
Foto

B90l68a48n66k88a 64F47a76y

15. 2. 2023 12:04

to si nemyslím, bisexuál by byl pokud by chtěl do budoucna mít vztahy ještě se ženami, pokud ne a už jen s muži, tak je heterosexuál a proto se tomu říká coming out ..:-)

0 0
možnosti

Moc se mi nechtělo, ale přece jsem jen klikla na váš text a přečetla si jej. Nechtělo se mi proto, protože nějaké veřejné odhalení homosexuality mi přijde už jako banalita, no ale nakonec jsem přece jen podlehla. Říkala jsem si, budiž, nějaký fotbalista někde přiznal že je gay a média o tom začala psát články, no co, asi ani fotbalista nemůže vždy za to, co rozmazávají média. Po přečtení jsem se jen vrátila na hlavní stránku Idnesu a tu si všimnu, že tam vpravo je přímo video s oním fotbalistou. To už mě mírně zarazilo, protože to má podobu jakéhosi významného vzkazu. Doteď jsem myslela, že to přiznal nějakou větou v rozhovoru nebo prostě hláškou na nějakých těchto sociálních sítích. Netušila jsem, že z toho udělal jakési jímavé video, evidentně určeno široké veřejnosti jako cosi významuplného. A to už opravdu nechápu. Že někdo provede coming out, zvláště v médiích, je odvážné, to je pravda. Že někdo o sobě vykládá v médiích kde co, to už je dávno taky běžným zvykem. Ale jaký smysl má svůj coming out dělat formou závažného sdělení pro veřejnost? Vždyť ta forma působí dojmem, že chce zabránit světovému odlesňování nebo tak něco. Tomu už nerozumím.

0 0
možnosti

Porozumíte když se na Janktův "coming out" zkusíte podívat jako na nástroj marketingu - cestu, jak se dostat do médií, přitáhnout pozornost apod. Pokud to chcete využít takhle, musíte to udělat s pořádnou pompou. ;-)

2 0
možnosti

J77i76r22i 39P47r45a88j44z

15. 2. 2023 6:26

Víte problém je v tom , že na jednu stranu chcete toleranci k lidem , kteří to mají v hlavě jinak. A na druhou stranu , pokud řeknu ne a nebo mě se to nelíbí a podle mě by se měli léčit. Budete tolerantní k mému názoru ? Nebo se rozjede mašinérije urážek, plivání a nevím čeho ještě, aby jsem byl zničen? Na západě to už tak je a k nám se tato "tolerance" pomalu také dostává.

A to není jev jen u tohoto to je i v jiných věcech. Např. Kdo nevolí tohoto je blbec, méně inteligentní atd.

Takže ukázka naprosté tolerance k jinému názoru. A proč to tak je ? Protože ideologie hodnot, které si někdo vymyslel a snaží se to tlačit ostatním do hlav.

Žádná tolerance. Takže obligátní hlásá vodu , ale pije víno. Ne opravdu děkuji nemám zájem o tuto nucenou toleranci. Toto chování je pro mě nepřípustné a špatné.

6 1
možnosti

To co píšete je nesmysl. Samozřejmě že je třeba uznávat toleranci k jiným a k názoru jiných, ale nikoli k názorům či jednáním, která mají druhé poškodit nebo jsou k jiným netolerantní. Tolerance má své meze a nemůže tolerovat netolerantnost, čili popření vlastního principu. A to samozřejmě ani tehdy, pokud je taková netolerance vydávána za názor. Názor je totiž výrok jako každý jiný a jeho tvůrce za něj nese samozřejmě odpovědnost, jako za vše ostatní, co říká. Takže pokud se jedná o váš případ, pokud veřejně prohlašujete o druhých, že jsou mentálně vadní a měli by se jít léčit, pak takové prohlášení nemohu tolerovat jako názor, protože tento váš názor poškozuje jiné, neboť tvrdí, že jsou nějakým způsobem vadní či nemocní, ačkoli k tomu není žádný důvod.

Jste na omylu, pokud se domníváte, že tolerance znamená připouštět vše, co o jiných veřejně prohlašujete. Kdybych já třeba o svých sousedech bezdůvodně veřejně prohlašovala, že jsou duševně nemocní, alkoholici, podvodníci nebo sexuální devianti, jistě by to velkodušně nepřijímali jako pouhý můj názor.

1 0
možnosti

K56a50r77e95l 30J35a56n19d21a

14. 2. 2023 22:09

Pro mne je to zbytečnost. Gay nebo straight, blonďák nebo brunet, vždyť je to fuk. Hlavně, že jsou slušný lidi.

0 0
možnosti

A co je komu po tom koho chce mít fotbalista v posteli?

A proč to vůbec někomu vypráví?

Rozhodující by mělo být jaký je fotbalista, nebo ne?

7 0
možnosti

J61i26r54i 27T26i77c52h50y

14. 2. 2023 16:46

Jestlize kazda zahranicni zena je v ceskem tisku - podle cekeho pravopisu- uvadena jako -ova, tak je to tedy Spinarova!

0 0
možnosti

Dobrá, nikomu jeho orientaci neberu. Ale proč o tom byly včera na iDnes hned tři články???

11 0
možnosti

Na konci jeden z diskuteru napočítal dokonce hned 7, posléze 10! článků k tématu. Příliš mnoho na jeden aut.....

0 0
možnosti

Jasně, že být gay je přijímáno kladněji, protože se s tím nepojí požadavky na společnost. (Také se o tom mluví déle) Ve svém věku se novou gramatiku pro nebinární učit nebudu a je mi v celku jedno, jaké má kdo pohlaví. Pokud někoho takového poznám a bude chtít o tom mluvit, nemám s tím problém.

Ale ať nečeká, že řekne "já jsem transsexuál" a všichni se obdivně posadí na zadek za mohutného aplausu.

Také nepomáhá agresivita aktivistů, kteří šikanují jednu veřejnou osobu za to, že považuje lidi s menstruací za ženy. Tolerantní musí být obě strany.

Navíc každý je v něčem odlišný nebo se za něco stydí. Nemám potřebu sdílet s veřejností všechny své sexuální libůstky nebo handicapy. A většinu lidí v mém okolí to ani nezajímá. :-)

20 0
možnosti

me jo, povidejte prehanejte :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..