Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Včera jsem si musela vyhledat, kdo to je, protože jsem už po třetí během dne zahlédla zprávy o tom, že se s někým rozešla, že má někoho jiného a co tomu říká její expřítel. Stejně jsem tak úplně nepochopila, čím přesně se živí. Zatím jsem našla jen informace o tom, že se sebe dělá na internetu blázna.

Jsem pyšná na svoje děti, ani jeden z nich není youtuber nebo influencer. Je skvělé, že na mě při zapnutí např. Seznamu nesvítí články o jejich sexuálním životě.

4 0
možnosti

Karma R^, každého kdo si stojí za svým názorem přestane ovlivňování okolí zajímat. Bohužel u děti je to o trpělivosti, možná to chce si vzpomenout jací jsme byli v jejich věku my a k tomu ještě přidat toleranci spojenou s trpělivostí a časem.

3 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,42
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..