Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Možná to připadá toxické jen nám venku. Znám několik vztahů, kterým nevěra pomohla. Nemyslím jedna noc, ale opravdový odchod manželky k někomu a pak návrat. Z pohledu opuštěné milenky to v tuhle chvíli vypadá zle, ale po čase si třeba řekne, že je ráda, že to takhle dopadlo a že by s tím b*bem stejně nebyla šťastná.

Kdysi jsem znala jeden pár, byli z generace mých rodičů a věděla jsem, že on ji občas zmlátí. Když jsem jednou v práci řekla, co si o něm myslím, kolegyně reagovala, že to není černobílé. Znala oba od mládí, s tou paní roky pracovala v jedné dílně. Ta paní, kterou jsem litovala, říkala, že si schválně vzala cholerika, že jí sex baví jen po pořádné hádce, dokud se neječí a nedostane pár facek, tak není úplně spokojená. Takže když např. šli na zábavu, tak tak dlouho flirtovala s jinými a provokovala, až to manžel nevydržel. V očích mužů byla ona coura a štěkna, která manžela dusí. V očích žen byl on násilník. Přesto jsou spolu už 50 let a jsou spolu spokojení.

2 0
možnosti
Foto

Tak sakra, proč ten bulvár furt sledujete???

0 0
možnosti
Foto

B84l91a91n96k11a 73F81a11y

30. 3. 2023 10:20

A proč vy mě pořád sledujete, když vám to tak vadí?

2 0
možnosti
Foto

Upřímně řečeno je mi šumafuk, kdo s kým a kde spí. Nicméně švédská trojka je snem mnoha mužů, ale většinou zůstane jen u těch snů ;-)

0 0
možnosti

J66a25n 94M62a10r15e86k

29. 3. 2023 16:59

Když jsem byl malý kluk, někdo mi ukradl bycikl Měl jsem tedy o dvě kolečka mín'.

0 0
možnosti
Foto

Není to krásné, když se dva až tři mají rádi?

7 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..