Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Snažila jsem se žít jako člověk, který nic nepředstírá." Nemyslím to zle, ale prostě to mezi řádky vnímám. Není upřímnější ten přístup vašeho bratránka než váš? On vám volá z auta, když odněkud nebo někam jede. Mohla byste ocenit, že zavolá, ale vy ho za to soudíte. Ve vašich očích tomu telefonátu nedává takovou důležitost, jakou vy byste chtěla. A to přesně vystihuje, proč mi není sympatická církev. Nepřijímá člověka takového, jaký je. Církev neví, co je bezpodmínečná láska. Chce mít z lidí ovce. Dokud člověk není podle té jejich šablony, pak by se měl snažit, aby byl. Když se ale člověk snaží, aby naplňoval něčí požadavky, je to upřímné?

0 0
možnosti
Foto

Řekla jste mu to někdy, jak to vnímáte, když vám volá z auta?

0 0
možnosti
Foto

B26l25a14n83k32a 28F49a41y

9. 10. 2023 14:28

ten blog je samozřejmě jen výsek mého osobního života, jak to máme dál už veřejně dál sdílet nechci..

0 0
možnosti
Foto

B18l39a23n48k69a 51F55a17y

9. 10. 2023 14:27

Bohužel ve vašich reakcích vnímám jak se váš negativní postoj k církvi promítá do komentářů na mé názory,

to si musíte vyřešit sama, já třeba v současné době do žádné církve nechodím, ale to neznamená, že přestanu věřit v Boha..

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 32,35
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..