Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Mne také úsměv zmizel....důkazy žádné, jen povídání podivných "obětí" . Když vleze někomu do sprchy, tak nemůže snad očekávat, že jí bude vyprávět pohádku o pejskovi a kočičce. Navíc tam je až do rána a přijde znovu...A po letech si najednou uvědomí, že byla znásilněna... A tak promluví a je rozhodnuto tak, jak si přála blogerka a asi většina národa. Neuvěřitelné....jen doufám, že soud vyšší instance smete tuto habaďůru ze stolu. Slovo "soudce" je přece od slova "soudnost" .

1 1
možnosti
ZZ

Další skalní příznivec TOP obhajuje svého miláčka ?

0 2
možnosti
Foto

Věřím v jeho vinu a velmi pokrouceném charakteru /slušně vyjádřeno/. Vadí mi ale také, jak z něho novináři i moderátoři dělají "celebritu". Skutečnou celebritu si představuji úplně jinak. Snad ty 3 roky dostane a vězni mu ukážou i jinou alternativu . . . .

3 0
možnosti
Foto

Výsledek mohlo ovlivnit i to, že jak státní zástupkyně tak i soudkyně byly ženy. Ferimu bylo vytýkáno, že neprojevil lítost. Ale lítost by mohl projevit jen v tom případě kdyby přiznal svoji vinu. Pokud obvinění popírá, nemůže projevovat nějakou lítost.

Samozřejmě, jestliže u soudu Feri vystupoval arogantně, asi se tím dost poškodil.

Překvapuje mne, že ta tehdy sedmnáctiletá žena byla soudem považována za dítě. Domníval jsem se, že za děti jsou považována děvčata mladší patnácti let.

2 3
možnosti
ZZ

Víte kolik jeho malérů se zametlo pod koberec a kolik ostatních žalujících umlčel ?

Vzpmeňte si tkzv. napadení poslance TOP 09 Dominika Feriho, na kterého v dubnu 2019 při ochutnávce vín v Boršicích na Uherskohradišťsku, údajně zaútočili dva muži z rasových ( či politických ) důvodů

Zdroj: https://globe24.cz/domov/67427-utok-na-feriho-policie-incident-proveruje-obvineni-zatim-nepadlo

Ve skutečnosti se tam Feri navážel do partnerky studenta lékařské fakulty a on mu pouze domluvil, aby toho nechal.

2 0
možnosti
Foto

Uz nize to zaznelo, ale radeji to zopakujeme.

Soud dospel k zaveru a proto rozhodl. Zadny z provedenych dukazu nebyl ten ktery by mu sejmul usmev z tvare. Soud v rozsudku varil z vody a senat se zrejme nechal unest vlastnimi pocity. Za me se kruh neprimych dukazu uzavrel tak chatrne a oduvodneni rozsudku je tak vagni a zalozene na pocitech, ze pro stredne zdatneho pravnika nebude problem napsat na dany rozsudek elaborat, ktery donuti odvolaci soud (tentokrat slozeny z profesionalu) stavajici rozsudek zrusit a vratit zpatky k projednani k soudu prvni instance.

Nebudeme predbihat udalostem, ale myslim si, ze pripad neni zdaleka u konce a neni zdaleka prohrany (vyhrany) jak se ted zda.

1 7
možnosti
MN

Já rozhodně nerozporuji pana Feriho a jeho morální "kvality". Toho másla na hlavě (nebo i jinde) bude mít určitě dost. Ale to jak rozsudek odůvodnila paní soudkyně je dost na pováženou. Jít si sednout bez jediného důkazu, za pocity a lehce napadnutelné posudky různých znalců? Holčina si mne u výpovědi ruce a proto je věrohodná a má pravdu? To jako vážně? Takovou paní asi nechcete ve svém případu rozhodně potkat. Takže mě znásilní, já tam dospím do rána, pak se s ním scházím, dopisuju, fotím (v té době byl student, ne politik) atd. Sorry, ani kdyby byl ředitel zeměkoule. A pak jdu sedět za to, že jsem se smál vedle v místnosti?

6 1
možnosti
Foto

Máte pravdu, na druhou stranu, proti Kramnému ještě dopadl dobře.

1 0
možnosti
JV

Ještě furt mi tu chybí jméno té televize, která jména zveřejnila. Abych mohl podat trestní oznámení - je mi blbé, dávat to na "neznámého pachatele". Tak kdo to byl? Co s tím bude dál kdo dělat? Mám si o to napsat dle zákona 106/1999 Sb. na RRTV nebo na ten soud, odkud to uniklo? Dík za odpověď.

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

To vás pořád ještě překvapuje, že v politice (cestě k moci) se pohybuje značné množství psychopatů?

17 0
možnosti
Foto

Aniž bych se chtěla zastávat Feriho, kolik by měl dostat Cimický? Třicet let?

0 3
možnosti
Foto

B60l14a61n32k39a 28F67a26y

2. 11. 2023 23:41

já nejsem soud paní Jandová, ale pokud by soud prokázal jeho vinu, tak to myslím málo nebude..

10 0
možnosti
Foto

u nás na záhorí sa hovorí, aký hopkal, takú potkal...

1 1
možnosti
Foto

to znamená, že ľudia si svojim konaním a činmi priťahujú to, čo sa mi prihodí

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 30,19
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..