Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

Milá Blanko, sleduji na internetu dívenku - ženu, vypadá křehce, nemá ruce. Přesto nádherné maluje obrazy, stará se o miminko i domácnost, jezdí autem. A ještě s úsměvem. Síla Ducha je nekonečná. Mám stejné pocity...

2 0
možnosti
Foto

Mohu se zeptat, proč se na to díváte

1 2
možnosti
Foto

Mohu se zeptat, proč se vy ptáte? Děkuji. Obecně si myslím, že nás zaujme to, s čím nějak souzníme. Vy jste přece tento blog četla také

1 0
možnosti
Foto

K tomu bych se zeptala, co tedy dělat, než bojovat? Máme jinou možnost? Já úplně nechápu vás, že nechápete? Má to takový divný podtext. Život za to přece stojí, bojovat za něj. Za to, aby se nám dařilo co nejlépe a byli jsme co nejšťastnější.

1 0
možnosti
Foto

B54l94a60n82k33a 80F22a26y

2. 1. 2024 14:35

já chápu, že lidé bojují, ale zkuste si představit, že se to stane vám, řekla byste, že jasně hned budu bojovat dál,

dvacet operací a další sílu na další, já jsem napsala, že jak ta slečna dokáže najít takovou sílu v sobě, že to obdivuji, sama za sebe nevím, zda bych to dokázala jako ona..

1 0
možnosti
Foto

opravte si tu hrubku v názvu blogu.

Při vašem vzdělání vás to moc nezdobí.

1 0
možnosti
Foto

B92l86a62n41k87a 47F29a71y

2. 1. 2024 13:23

překlep se dá opravit rychle, jsou věci, které v životě už moc neopravíte..

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..