Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Trpělivost... prožila jsem něco podobného s nohou, taky to trvalo déle, než jsem předpokládala. Teď jsem ráda, že chodím, už ale neujdu tolik, co dřív. Nepotřebuju ale podávat žádné velké fyzické výkony, i pracovní úvazek jsem si zkrátila, abych zvládla dodělat si školu. Každý den jsem za to vděčná, že vstanu z postele bez berlí či jiných pomůcek. A dojdu tam, kam potřebuju. Ruce mi slouží dobře, tak už jen trénovat vůli, ať dělám, co jsem si předsevzala. A co před mě staví život, v čem tu můžu být užitečná. Naše těla nejsou stroje, které lze znovu "dokonale" opravit. Je to bolestné, když to člověk nečeká, samozřejmě. Máte ale pořád šanci, že se díky předchozímu tréninku vrátí do dřívějšího stavu. Vhodnou rehabilitací...

1 0
možnosti
Foto

Proboha Blanko, pomalu. Všechno musíš dělat pomalu. Postupně přidávat zátěž. A až začneš cvičit, brnkni. Ti pomůžu. Taky bych potřeboval začít hrát.

1 0
možnosti
Foto

B36l81a29n41k36a 93F82a50y

17. 1. 2024 10:15

děkuju Patriku..

0 0
možnosti
IP

Neklesejte na mysli. Mám za sebou podstatně horší úraz - spadla jsem ze schodů, v ruce jsem držela půllitrový porcelánový hrnek. Při dopadu jsem si přesekla tepnu (nešla už sešít), svaly, šlachy a hlavně loketní nerv. Sešil mi to pan doktor v přerovské nemocnici, bez odpovídajícího vybavení, bez mikroskopu... Měl to jen sešít, aby se při reoperaci nemuselo nic hledat. Reoperace nebyla nutná, ruku jsem rozcvičila nad rámec očekávání. Kdo to neví, ani nepozná, že to není originál, ale jen "second hand". Dokonce zvládnu i šít jehlou. Ale trvalo to hodně dlouho, unavený mozek, jak jsem ho musela znovu naučit tu ruku používat, protože ten nerv nejdříve musel dorůst a pak se mozek musel naučit mu velet. Určitě to s vaší packou dopadne dobře, jen to chce trpělivost. Držím pěsti.

3 0
možnosti
Foto

B93l91a10n79k79a 79F55a74y

16. 1. 2024 22:11

děkuju, mějte se hezky..

0 0
možnosti
IL

I96v81a39n89a 93L65a95n95c58e

16. 1. 2024 16:25

Přeji Vám i pejskovi rychlé uzdravení

1 0
možnosti
Foto

B98l68a54n30k63a 68F71a69y

16. 1. 2024 16:31

Děkuju, pejsek už je zas kabrňák..

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 30,19
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..