Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

Bohužel. Kde je poptávka, je nabídka. To platí v Clash of the Starts, v bulváru atd. Lidstvo se z blahobytu tak trochu zbláznilo...

1 0
možnosti
IL

I98v25a63n63a 60L75a65n42c15e

28. 1. 2024 23:42

Dočetla jsem se o tom, až když tento "zápas" proběhl. Nic pro mě, cirkusy jsem také nikdy ráda neměla.

1 0
možnosti
PP

Já vám nevím, je to záhada. Někteří známí se mi smějí, že se rád dívám na soutěž Peče celá země (nevadí mi to a rozhodně se kvůli tomu nepřestanu dívat). Když pak od nich chci infomaci, na co koukají oni, dozvím se, že se dívají MMA, Clash... atd. Někdo holt má rád tvořivost, atmosféru přátelství a vzájemné pomoci, někdo se zase rád kouká na bijatyku v kleci, jak si tam navzájem rozbíjí kokosy a spolu s davem volá po krvi. Tak už to holt na světě je.

5 0
možnosti

A navíc u Peče celá země může člověk slintat nad dobrotami.

1 0
možnosti
Foto

Nechápu lidi, kteří jsou ochotni zaplatit vstupné na takovýto cirkus. Ale asi jich bude dost, když se to pořadatelům vyplatí. Překvapilo mne i to, že tento "boxerský zápas" Jaromíra Soukupa prý zařadili do svých tipování i některé sázkové kanceláře. Vždyť tento zápas smrděl sázkovým podvodem.

0 0
možnosti
PK

My Češi, máme prostě rádi bizár. Je to vidět ve všech oblastech života. V kultuře, politice a sportu především.

Jak jinak si vysvětlit že v TV, že sledujeme Big Brothera, Výměnu manželek či nekonečnou Ulici v které aktuálně nenávidíme Vondráčkovou (sama jste o tom psala)?

Ve sportu nás baví takovéhle show, které vyprodávají haly, ačkoli se sportem to nemá nic společného. Hádáme se o nějakém Hudáčkovi, který je především putinův fanoušek. Až poté kvalitní gólman.

No a politika? Vrábel a Rajchl plní náměstí. Okamura se dostane do sněmovny, ač je s ruskou Majerovou Zahradníkovou naprosto neschopný.

No, vždy jsme byli za Švejky. Jenže nyní už to není ani komické.

0 3
možnosti
JR

J13a23n 67R40á47ž

28. 1. 2024 15:48

Bizár je , že někdo napíše takový příspěvek. A že může podobné kraviny svobodně napsat znamená, že na tom nejsme ještě tak moc špatně.

3 0
možnosti
MV

Šílenost....nevenujte se tolik bulváru. Jsou i jiné texty ke čtení.

4 0
možnosti
Foto

B22l93a15n66k97a 61F40a87y

29. 1. 2024 19:39

Já čtu dost. Dvacet knih za čtvrt roku. Naposledy. Musím taky vypnout. Na to je bulvár ideální..

0 0
možnosti
PD

P35e52t52r 64D28r28a10p40a30l

28. 1. 2024 11:48

Aktéři tam chodí dobrovolně, stejně jako do Stardance nebo pece celá zeme. Jiní na to koukaji a ještě jsou ochotni za to platit. Kazdeho volba a netreba v tom hledat nějaké vyšší souvislosti.

.

3 0
možnosti
MP

No tak jistý obrázek o úrovni/ směřování společnosti to - řekl bych - přece jen dává. Za mě je to vzrůstající potřeba (až adorace) agresivity a vnitřní prázdnota. Ale je to jen můj názor a (jak jsem již dříve poznamenal) názory jsou jen názory a jsou si všechny rovné .

5 0
možnosti
MM

Nevadí, že tyto akce mě vůbec nezajímají a v této oblasti jsem totální mimoň?

Jestli na těchto akcích někdo vydělává. je to hlavně věc těch, kteří svou účastí dobrovolně a asi nesmyslně na to přispívají

Pak že trpíme fialovou chudobou.

5 1
možnosti
PJ

jenomže paní Blanko jste vůbec nepochopila o čem Clash je. To není o nějakém sportu, je to o bizáru a pokud, jak jste napsal níže, máte vystudované média a sociální komunikaci, měla by jste to chápat. Svým způsobem to je Výměna manželek zabalená do MMA. Nejdeme obskurní postavičky, které se nemají rádi ,a dáme jim možnost se porvat. Je to vlastně geniální koncept.

2 0
možnosti
Foto

B46l60a92n25k87a 48F58a23y

28. 1. 2024 11:55

to jsem pochopila, ale nechápu, že si tolik lidí na to koupí a nejspíš nemoc levné lístky..

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 399
  • Celková karma 30,19
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..