Blanka Fay

Vážně je coming out v dnešní době už úplná zbytečnost? Aneb Jakub Jankto a Daniela Špinar

Od pondělka koluje médii zpráva o coming outu fotbalisty Jakuba Jankta. Co mě na tom překvapilo jsou dvě věci. A to, že je to vážně první fotbalista a sportovec v českých vodách, kdo řekl na rovinu ano, tohle jsem já.

14.2.2023 v 9:24 | Karma článku: 24.62 | Přečteno: 4992 | Diskuse

Blanka Fay

Vážně je potřeba odsuzovat mluvčí právě zvoleného prezidenta Pavla?

Byl to historický moment, který jsme u televize prožívali vesměs všichni. Po letech arogantních promluv směrem k lidem i novinářům, bude naši zemi reprezentovat člověk, který symbolizuje úplně jiné hodnoty.

2.2.2023 v 2:51 | Karma článku: 20.84 | Přečteno: 648 | Diskuse

Blanka Fay

Náctiletá dívka brutálně kope jinou dívku? Aneb útok za hranicí všeho..

Přemýšlím kam až jsme to jako lidé dopracovali, když starší děti jsou schopné brutálně mlátit své vrstevníky a ostatní "děcka" nečinně přihlížejí.

30.1.2023 v 19:08 | Karma článku: 41.53 | Přečteno: 6170 | Diskuse

Blanka Fay

Dámy jednou volily Babiše a jednou Pavla, aby to bylo spravedlivé. A jak vy?

Dneska jsem se po cestě do volební místnosti vážně pobavila. Potkala jsem dvě postarší dámy a nedalo mi to, a tak jsem se zeptala.

28.1.2023 v 12:36 | Karma článku: 11.98 | Přečteno: 507 | Diskuse

Blanka Fay

Rozchod je super ! Aneb jak se zbavit přebytečných kil..

Podle mě jsou rozchody skvělé. Třeba na hubnutí. Normálně dřete na trenažéru, přemýšlíte o každém soustu a váha nic. Furt na jednom bodě.

23.1.2023 v 10:33 | Karma článku: 12.43 | Přečteno: 421 | Diskuse

Blanka Fay

Člověk, který šikanuje děti není učitel, ale největší slaboch..

Pracuji s dětmi víc jak deset let, možná i více, už to ani nepočítám. Dostat se na Střední pedagogickou školu v mé době, nebylo nic jednoduchého.

16.1.2023 v 18:23 | Karma článku: 13.95 | Přečteno: 466 | Diskuse

Blanka Fay

Je vážně vtipné, že i dnes bychom poslali Romy do plynu? Aneb Kozubova show..

Žijeme v době, kdy se něco už moc přehání a nad něčím jen lehce mávneme rukou. I ke mě se dostalo video z O2 Arény s rádoby vtipem o autobuse Romů, kteří jedou na exkurzi do bývalého koncentračního zařízení.

10.1.2023 v 2:21 | Karma článku: 17.22 | Přečteno: 690 | Diskuse

Blanka Fay

Krkonošská tragédie - lidský vztah a život bude mít vždy tu nejvyšší hodnotu ze všech..

To, co se poslední dobou stalo a jak nás o tom informovala média, zasáhlo nejednoho z nás. Stalo se několik lidských tragédií. Média se na nich přiživila, ale skutečnost to nezmění.

7.1.2023 v 7:26 | Karma článku: 14.61 | Přečteno: 547 | Diskuse

Blanka Fay

Zapomenutá vnitřní síla aneb rok změn..

Co určuje jak se v životě rozhodujeme? Dokážeme jít v životě jak se říká přes mrtvoly nebo ne? Má vůbec nějaké svědomí někdo kdo ublížil, podvedl nebo okradl? Je jedno zda jednotlivce nebo společnost.

3.1.2023 v 17:49 | Karma článku: 7.38 | Přečteno: 196 | Diskuse

Blanka Fay

Rok 2023 aneb poslední rok mého života..

Znáte to taky. Tu nespokojenost, pochyby, strachy, věčné odkládání. Přejeme si lásku, jinou práci, nové bydlení nebo chceme něco ukončit. Ale..

30.12.2022 v 14:18 | Karma článku: 15.63 | Přečteno: 543 | Diskuse

Blanka Fay

Vánoce by měly být o lásce aneb peklo jménem televize..

Tolik jsem se těšila, že si o Vánocích vychutnám pohádky a zajímavý televizní program. Bohužel, nechci si stěžovat, ale přišlo mi, že se televizní provozovatelé na Vánoce nějak vykašlali.

28.12.2022 v 16:45 | Karma článku: 13.56 | Přečteno: 609 | Diskuse

Blanka Fay

Také jste se stihli o Vánocích pohádat? Aneb manipulovat se člověk nemůže nechat..

Všude nás tím bombardují, každá reklama, očekávání společnosti i naše. Ty svátky musí být šťastné a veselé, jinak je někde chyba.

26.12.2022 v 16:34 | Karma článku: 11.04 | Přečteno: 507 | Diskuse

Blanka Fay

Zase žít naplno..

Dneska mi došlo, že mám radost, když vím, že lidé, které miluji jsou ještě na živu a zdraví. Čím je člověk starší, tak vidí kolik lidí musel pustit ze svého života.

22.12.2022 v 19:06 | Karma článku: 11.53 | Přečteno: 296 | Diskuse

Blanka Fay

Letošní Vánoce bych chtěla nadělit vděčnost nám všem..

Tak jsem se rozhodla, že ty Vánoce letos pojmu netradičně a na všechno se vykašlu. Nehodlám se stresovat iluzí pro pár dní a narychlo všechno dohánět.

17.12.2022 v 5:50 | Karma článku: 11.88 | Přečteno: 226 | Diskuse

Blanka Fay

Hlavou proti zdi už jdu strašně dlouho..

Někdy mám pocit, že pán Bůh si se mnou pěkně "zahrává", protože mě zná. Každý, kdo prošel něčím těžkým vím jaké to je. Dlouhodobě nemocní lidé, by vám mohli vyprávět.

15.12.2022 v 5:34 | Karma článku: 15.34 | Přečteno: 508 | Diskuse

Blanka Fay

Já už tu postel nemůžu ani vidět..

Není nad to, když se vám den smrskne na dvě dávky antibiotik a spánek. A to věčné převlíkání. Před pár dny mi každé polknutí působilo takovou bolest, že jsem raději ani nepolykala sliny.

13.12.2022 v 16:14 | Karma článku: 15.91 | Přečteno: 576 | Diskuse

Blanka Fay

Když máte za doktora arogantního blba 2 aneb jak vás zachrání profík každým coulem..

Včera jsem už psala jak špatně na tom jsem a jak mě o víkendu sklátily horečky. Dnes jsme tedy tomu novému lékaři zavolala o výsledky.

6.12.2022 v 17:55 | Karma článku: 25.45 | Přečteno: 1301 | Diskuse

Blanka Fay

Když máte za doktora arogantního blba..

Mám horečky a je mi děsně. Horečky jsem neměla už dvacet let, protože moje tělo se dost těžce brání nemocem.

5.12.2022 v 11:35 | Karma článku: 23.54 | Přečteno: 1580 | Diskuse

Blanka Fay

Pes ve vaně, panička v posteli..

Ne, čtete to správně, takhle to u nás občas prostě je. Mého psího miláčka se po jedenácti letech nesnažím už vychovávat. Už jsem to zanedbala a sedni a k noze, musí stačit.

3.12.2022 v 18:00 | Karma článku: 17.48 | Přečteno: 510 | Diskuse

Blanka Fay

Letošní Vánoce neslavím aneb Boží láska je jediná jistota co znám ..

Vždycky jsem nechápala lidi, co neměli chuť slavit vánoční svátky a jeli místo nich třeba k moři. Je fakt, že já k moři jet nemohu a mohu si ho maximálně udělat ve vaně. :)

29.11.2022 v 11:25 | Karma článku: 21.08 | Přečteno: 714 | Diskuse
Počet článků 396 Celková karma 22.90 Průměrná čtenost 2712

 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..

 

 

 

 

TOPlist