Blanka Fay

 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..

 

 

 

 
  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x

Blanka Fay

Pokud obětujeme Ukrajinu kvůli naší zbabělosti, tak si žádnou svobodu nezasloužíme..

Je mi to moc líto, ale myslím, že svět Ukrajinu obětuje. Je jasné, že možnosti jak zabránit válce na Ukrajině a případně i válce v Evropě, jsou omezené.

1.3.2022 v 16:02 | Karma: 18,04 | Přečteno: 605x | Diskuse| Politika

Blanka Fay

Najde Ukrajina odvahu a sílu ke skutečné svobodě? Aneb návraty do mého dětství..

Asi není potřeba dodávat, že i já jsem zklamaná, že Rusko zaútočilo na nezávislou zemi. Hranice zemí i lidí se musejí respektovat, protože právě hranice určují svébytnost, svobodu a právo na vlastní sebeurčení.

24.2.2022 v 13:03 | Karma: 11,60 | Přečteno: 463x | Diskuse| Politika

Blanka Fay

Polyamorní vztahy nejsou normální, je to jen naše lidské pokrytectví..

Myslím, že žijeme v době, kdy někteří z nás jsou pěkní pokrytci. Příkladem pro mě jsou polyamorní vztahy, které jsou dneska, tak často mediálně prezentovány.

7.1.2022 v 17:58 | Karma: 30,91 | Přečteno: 1265x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Nevím, kdo jsem aneb gender problém s hledáním vlastní identity..

Tenhle nový článek nebude o mne, ale o tématu, který jsem rozvinula v minulém blogu. Žijeme opravdu bohužel v nejisté době a celá gender problematika nijakou jistotu nepřináší.

30.12.2021 v 19:28 | Karma: 20,48 | Přečteno: 683x | Diskuse| Média

Blanka Fay

Myslím, že víra v Boha, je ten největší dárek, co jsem v životě dostala..

Zrovna jsem si četla na svůj starší blog o Bohu a hledání dobra a ani dnes bych ho myslím nenapsala jinak. Jsem o to smutnější, když vidím jak nám nějaká jistota velice chybí, hlavně v dnešní době.

24.12.2021 v 2:58 | Karma: 14,88 | Přečteno: 406x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Cena za naše pohodlí bude nesmírně vysoká..

Včera jsem si objednala fastfood domů. Pochutnala jsem si, neměla výčitky, že si občas dám něco nezdravého, ale ta tuna obalů ve kterém mi to přivezli mne dost znepokojila.

15.11.2021 v 7:30 | Karma: 14,03 | Přečteno: 518x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

V kauze MUDr. Cimického nejspíš selhala celá lékařská obec..

Tenhle článek je napsán i pod vlivem emocí, to nezastírám. Jsem totiž žena a pokud si přečtete, kolik žen se již ozvalo, že mělo s MUDr. Cimickým jako s lékařem zkušenost s obtěžováním nebo přímo zneužitím, tak to vyráží dech.

10.11.2021 v 7:00 | Karma: 28,02 | Přečteno: 1039x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Nakazit se, umřít nebo skončit za kasou?

Situace je vážná, vláda nejspíš reaguje stále pozdě a většina lidí řeší jak finančně dál vyjdou. Nechci situaci vůbec zlehčovat, já bych se klidně na půl roku zavřela na chalupě jen s knihami a mým psím kámošem jenže.

22.10.2020 v 12:06 | Karma: 11,88 | Přečteno: 754x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

"Po čtyřicítce bez chlapa a dětí? To jsi vážně chudák.."

S odvahou do toho. Chci napsat o tématu, které je pro většinu žen v podobné situaci velice citlivé a ve společnosti je to takové stigma.

9.9.2020 v 20:02 | Karma: 22,63 | Přečteno: 1066x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Jsem jenom dnes, tady a teď..

Ano, já vím. Je to těžké. Umírají lidé, chybí zdravotní pomůcky, nejspíš bude celosvětová hospodářská krize. Všichni prostě zažíváme velmi těžké a neznámé časy. Možná však lze najít na dnešku i mnoho pozitiv.

7.4.2020 v 15:51 | Karma: 7,03 | Přečteno: 243x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Koupit si byt a nekrást ? Praha je prostě moje srdcovka..

Ceny bytů jsou dnes V Česku nebývale vysoké a to hlavně v Praze. I já si užívám bydlení v metropoli a poslední roky hledám nové bydlení.

9.12.2018 v 7:04 | Karma: 14,78 | Přečteno: 809x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Doufám, že naši svobodu a svobodnou zemi, tak lehce nedáme..

Žijeme ještě ve svobodné zemi? Občas si říkám, že ne.Sice nadáváme na všechny a na vše, jak je nám Čechům vlastní, ale co dál?

2.5.2018 v 8:00 | Karma: 23,26 | Přečteno: 795x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Zavírame vlastním strachem svobodě vrátka?

Nikdy necítím spojení s vlastním češstvím víc, než když vidím záběry z Mnichova 1938, z roku 1968 nebo si vzpomenu na rok 1989 a ten pocit, že se něco asi děje.

17.11.2017 v 23:50 | Karma: 16,99 | Přečteno: 704x | Diskuse| Politika

Blanka Fay

Chudinka prezident..

Chudinka prezident, který veřejně říká, co se mu zlíbí, ale občanům svobodu slova nedovolí. Chudinka prezident, který za své výroky nebere zodpovědnost a nerespektuje rozhodnutí soudu.

18.4.2016 v 8:00 | Karma: 34,42 | Přečteno: 1760x | Diskuse| Politika

Blanka Fay

Jak se Krteček s Pandou stali nerozlučnými bratry..

Tak takový pocit mám z náštěvy prezidenta Číny. Ono se to tak lehko řekne. Vše se vyrábí v Číně, potřebujeme obchodní možnosti atd. atd. Nebudeme jako za Havla vydzvihovat lidská práva a Tibet.

30.3.2016 v 4:41 | Karma: 20,46 | Přečteno: 483x | Diskuse| Politika

Blanka Fay

Ježíš Kristus zemřel i za moje hříchy..

Velikonoce jsou nejdůležitějším křesťanským svátkem. Možná se ptáte proč? Proč se obtěžovat s nějakým Kristem a příběhem, který může být jen tradovaná pohádka.

27.3.2016 v 8:02 | Karma: 19,28 | Přečteno: 607x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Největší láska, co znám..

Celý život mám pocit, že se o něco musím snažit. Škola a dobré známky, nosit jedničky z klavíru, chovat se slušně a pak je všechno v pořádku a okolí mi prokazuje svou lásku. Rodiče jsou spokojení, učitelé jsou spokojení,

26.3.2016 v 2:03 | Karma: 17,18 | Přečteno: 468x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Bůh nám nabízí bezpodmínečnou lásku, pohrdání ani manipulaci ve slovníku nemá..

Ten titulek kolegova blogu je dost dramatický, asi má šokovat, ale pokud si přečtete celý blog, tak vidíte, že autor blogu o pohrdání Bohem, Boha vůbec nezná.

12.11.2015 v 11:36 | Karma: 23,86 | Přečteno: 1100x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Singles jsou jakýsi méněcený druh..

Ano, ano, dovolím si v titulku trochu provokace, protože se chystám zbořit jeden mýtus. Ten mýtus se týká

24.10.2015 v 10:26 | Karma: 26,34 | Přečteno: 2124x | Diskuse| Ostatní

Blanka Fay

Evropa se navždy změní a my se budeme muset změnit také..

Jak bude vypadat Evropa za deset let nikdo neví, leda by měl křišťálovou kouli. Jedna věc je však jistá, něco se bude muset změnit, možná to budeme i my.

23.9.2015 v 3:29 | Karma: 28,42 | Přečteno: 1307x | Diskuse| Politika

Blanka Fay

Odebrané děti aneb rizika náhradní rodinné péče..

Nejsem jediná, která se ptá, kde je pravda v kauze paní Michalákové a zda děti byly rodičům odebrány oprávněně.

23.1.2015 v 8:37 | Karma: 21,20 | Přečteno: 1509x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Pro mne už Miloš Zeman prezidentem není..

Podivné proslovy při návštěvě Číny,pan Sedláček v mikině na Hradě a hospodské hovory místo Hovorů z Lán.Pro mne už Miloš Zeman prezidentem není.

4.11.2014 v 7:01 | Karma: 22,05 | Přečteno: 903x | Diskuse| Politika

Blanka Fay

V zemi, kde si nevážíme prezidenta ani některých vyznamenaných..

Volit jsem nešla, protože se mi nechtělo. Mám velkou politickou depku.Nějak v čestnější politiku už nedokážu věřit. Zatím ne.

31.10.2014 v 10:55 | Karma: 29,21 | Přečteno: 1385x | Diskuse| Politika

Blanka Fay

Ustoupíme za cenu pohodlí dalšímu tyranovi?

Nahlas se to moc neříká. Zvykli jsme si na záběry války z televize, ale cítíme se v bezpečí, prozatím.Je dvacet let po listopadu a já se tak poprvé necítím. Ne proto, že nemám práci a často si kladu otázku, jak vůbec vyjdu. Mám pocit, že jsme zapomněli jaké to bylo, když se nás v Mnichově mocnosti zřekli nebo, když nám Rudý bratr diktoval jak budeme žít.

31.8.2014 v 7:24 | Karma: 27,14 | Přečteno: 1888x | Diskuse| Politika

Blanka Fay

Milé Tesco, ten hnůj kupovat vážně nebudu !

Možná to znáte. Pár týdnů nemoci a zásoby potravin z domova úplně zmizí. Ani olej, ani ta sůl, prostě nic.

25.6.2014 v 8:12 | Karma: 48,35 | Přečteno: 175079x | Diskuse| Společnost