Blanka Fay

 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..

 

 

 

 
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,45
  • Průměrná čtenost 3894x

Blanka Fay

Největší parťák mého života aneb když máte nemocného psa..

Včera jsem se svým psím kámošem bohužel zase byla na veterinární klinice. Před vánoci jsem ho doma našla doslova v krvi a teď se mu to zase začalo vracet.

6.2.2024 v 16:13 | Karma: 23,71 | Přečteno: 596x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Bojuju za to, abych zase mohla hrát na klavír..

Poslední dva měsíce byly pro mě jedny z nejnáročnějších v životě. Po úrazu ruky, který se nejdřív nezdál tak vážný, opět bojuju, abych mohla ještě někdy hrát na klavír.

16.1.2024 v 15:40 | Karma: 12,12 | Přečteno: 404x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Když brečíte u doktora kvůli zlomené ruce aneb už nikdy..

Bohužel jsem si skoro před měsícem zlomila ruku. Snažila jsem se pustit tiskárnu pod stolem a spadla jsem špatně na dlaň.

30.11.2023 v 18:52 | Karma: 17,46 | Přečteno: 1170x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

S padesátkou na krku nehodlám nic předstírat..

Pořád přemýšlím, jestli nás dnes mohou ještě naučit něco pohádky, když jako dospělí moc dobře víme, že pravda a láska vždycky nad zlem prostě nezvítězí.

8.10.2023 v 7:40 | Karma: 33,71 | Přečteno: 5048x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Rozchod je super ! Aneb jak se zbavit přebytečných kil..

Podle mě jsou rozchody skvělé. Třeba na hubnutí. Normálně dřete na trenažéru, přemýšlíte o každém soustu a váha nic. Furt na jednom bodě.

23.1.2023 v 10:33 | Karma: 12,78 | Přečteno: 436x | Diskuse| Ona

Blanka Fay

Zapomenutá vnitřní síla aneb rok změn..

Co určuje jak se v životě rozhodujeme? Dokážeme jít v životě jak se říká přes mrtvoly nebo ne? Má vůbec nějaké svědomí někdo kdo ublížil, podvedl nebo okradl? Je jedno zda jednotlivce nebo společnost.

3.1.2023 v 17:49 | Karma: 7,38 | Přečteno: 211x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Také jste se stihli o Vánocích pohádat? Aneb manipulovat se člověk nemůže nechat..

Všude nás tím bombardují, každá reklama, očekávání společnosti i naše. Ty svátky musí být šťastné a veselé, jinak je někde chyba.

26.12.2022 v 16:34 | Karma: 11,04 | Přečteno: 517x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Zase žít naplno..

Dneska mi došlo, že mám radost, když vím, že lidé, které miluji jsou ještě na živu a zdraví. Čím je člověk starší, tak vidí kolik lidí musel pustit ze svého života.

22.12.2022 v 19:06 | Karma: 11,90 | Přečteno: 313x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Hlavou proti zdi už jdu strašně dlouho..

Někdy mám pocit, že pán Bůh si se mnou pěkně "zahrává", protože mě zná. Každý, kdo prošel něčím těžkým vím jaké to je. Dlouhodobě nemocní lidé, by vám mohli vyprávět.

15.12.2022 v 5:34 | Karma: 15,34 | Přečteno: 522x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Já už tu postel nemůžu ani vidět..

Není nad to, když se vám den smrskne na dvě dávky antibiotik a spánek. A to věčné převlíkání. Před pár dny mi každé polknutí působilo takovou bolest, že jsem raději ani nepolykala sliny.

13.12.2022 v 16:14 | Karma: 16,19 | Přečteno: 591x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Když máte za doktora arogantního blba 2 aneb jak vás zachrání profík každým coulem..

Včera jsem už psala jak špatně na tom jsem a jak mě o víkendu sklátily horečky. Dnes jsme tedy tomu novému lékaři zavolala o výsledky.

6.12.2022 v 17:55 | Karma: 25,45 | Přečteno: 1317x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Když máte za doktora arogantního blba..

Mám horečky a je mi děsně. Horečky jsem neměla už dvacet let, protože moje tělo se dost těžce brání nemocem.

5.12.2022 v 11:35 | Karma: 23,54 | Přečteno: 1599x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Pes ve vaně, panička v posteli..

Ne, čtete to správně, takhle to u nás občas prostě je. Mého psího miláčka se po jedenácti letech nesnažím už vychovávat. Už jsem to zanedbala a sedni a k noze, musí stačit.

3.12.2022 v 18:00 | Karma: 17,48 | Přečteno: 525x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Letošní Vánoce neslavím aneb Boží láska je jediná jistota co znám ..

Vždycky jsem nechápala lidi, co neměli chuť slavit vánoční svátky a jeli místo nich třeba k moři. Je fakt, že já k moři jet nemohu a mohu si ho maximálně udělat ve vaně. :)

29.11.2022 v 11:25 | Karma: 21,27 | Přečteno: 727x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Jo tati, pěkně jsi to zvoral, ale doufám, že ti jednou dokážu úplně odpustit..

Vím, že odpustit lidem, co nám ublížili, je to nejlepší, co můžete udělat. Někdy je to však obzvlášť těžké, hlavně pokud se jedná o vlastní rodiče.

5.8.2022 v 9:24 | Karma: 27,49 | Přečteno: 1370x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Vím, že nic nevím, aneb v současné době, to s Ukrajinou vzdávám..

Hodně věcí už myslím vím, ale stále se učím. Život je nekončící cesta hledání a růstu. Moc bych si přála, aby to s Ukrajinou dopadlo dobře, i když vím, že asi ne. Bude obětována teroru a zlobě a my s tím nic neuděláme.

7.3.2022 v 13:35 | Karma: 20,42 | Přečteno: 810x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Někteří lidé zůstanou v mém srdci napořád..

Každý z nás v životě jde různými cestami a život umí být někdy pěkně těžký. Z naší původní rodiny si neseme na zádech batůžek, který předurčuje, jak to s naším životem bude vypadat.

26.1.2022 v 13:22 | Karma: 0 | Přečteno: 300x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Jak mi seznamka dohodila sedmdesátiletého dělníka..

Seznamování v době Covidu není, co to bývalo. No možná to není, ani co to bývalo, před deseti či patnácti lety. Představy, že můj bílý princ přijede na koni před můj dům a následně zazvoní, už jsem se dávno vzdala.

12.1.2022 v 13:03 | Karma: 21,71 | Přečteno: 1396x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Jak se žije s dlouhodobou nemocí..

Tenhle blog bude osobní, i když bych před ním nejraději utekla. Nikdo rád nepřizná, že nepatří mezi ty super úspěšné jedince, co pracují, cestují a dělají si, co chtějí.

10.1.2022 v 16:14 | Karma: 23,58 | Přečteno: 817x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Kde bydlíme raději, v Praze, ve městě nebo na vesnici?

Pod mým minulým blogem se strhla docela vášnivá diskuse, tak teď zvolím téma trochu odlehčenější. Téma bydlení.

8.1.2022 v 15:32 | Karma: 12,11 | Přečteno: 613x | Diskuse| Společnost