Blanka Fay

 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..

 

 

 

 
  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x

Blanka Fay

Paní učitelko, paní učitelko aneb děti jako rukojmí telefonu..

Po pár letech jsem se vrátila do školství. Je zaří a všichni jsou ve stresu. Učitelé, vychovatelé i rodiče, prostě všichni. Zazvoní a kolegyně mi po poslední vyučovácí hodině přivede děti a začíná smršť.

5.9.2015 v 1:00 | Karma: 30,98 | Přečteno: 4312x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

iDnes by si měl svých blogerů sakra vážit..

Na blogu idnes jsem skoro od počátku. Spoustu hodin práce na článcích, hledání vhodných obrázků a času strávených v diskusích a teď je mi z toho vážně smutno.

19.2.2015 v 23:53 | Karma: 28,28 | Přečteno: 923x | Diskuse| Média

Blanka Fay

Oslavme si všichni vánoce po svém..

Nemám úplně naklizeno, lednice mi ve švech také nepraská a na vánoce si přeji jediné. Pohodu a klid.

22.12.2014 v 6:47 | Karma: 13,11 | Přečteno: 460x | Diskuse| Kultura

Blanka Fay

Máte doma handicapované dítě? Tak se ho zřekněte..

Tak takhle nějak vypadají diskuse po různými články, kde se píše o dětech, které žijí s různými vrozenými vadami. Aktuálně si jeden můžete přečíst na novinkách.cz.

12.11.2014 v 9:29 | Karma: 25,87 | Přečteno: 1497x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Jak se žije bez pračky..

Vždycky jsem se myslela, že nejhorší je, když vám v moderní domácnosti chybí myčka. Jak jsem se mýlila.

10.6.2014 v 14:33 | Karma: 18,66 | Přečteno: 5196x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Hoši děkujeme, bojovali jste i za nás!

Tak a je po hokeji. Jsem smutná jako ostatní, ale co se dá dělat.Vyhrálo to lepší mužstvo a my jsme to tentokrát nebyli.Nejsem však zklamaná, protože naši hokejisté bojovali.A ten kdo má odvahu prohrát, může příště vyhrát.

20.2.2014 v 3:50 | Karma: 19,73 | Přečteno: 959x | Diskuse| Sport

Blanka Fay

Když nejsi nejlepší, tak nejsi nic aneb iluze neustálé výkonosti..

Žijeme v prazvláštní době, věříme více výkonům než lidem, ale i ty největší výkony člověku pocit vlastní hodnoty nedají.

26.1.2014 v 18:56 | Karma: 16,35 | Přečteno: 789x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Jsem..

Jsem oheň bez kouře, Jsem oceán bez bouře, Jsem láska bez obejmutí, Jsem vzduch bez nadechnutí.

6.7.2013 v 21:43 | Karma: 16,51 | Přečteno: 682x | Diskuse| Poezie a próza

Blanka Fay

Vášeň jménem kolo..

Kdo to nezažil, tak to nepochopí. Už když oblékáte cyklistické tričko, kraťasy a boty. Kontrolujete kolo, batoh a další výbavu. Najednou se dostaví ten pocit vzrušení. Jdu na kolo!

6.7.2013 v 9:43 | Karma: 14,77 | Přečteno: 729x | Diskuse| Sport

Blanka Fay

Petra Kvitová ve Wimbledonu dohrála, ale přece do ní nebudu kopat!

Wimbledonská vítězka. Možná tehdy naposledy byla Petra Kvitová tenisově šťastná. Nejen proto, že vyhrála, ale po několikaleté dřině všem ukázala, že na to má. Ano, má na to pořád, jenže kdyby se o tenisu tolik nepsalo, nedělaly by se všemožné závěry, kdo bude či nebude světovou jedničkou, tak by to bylo pro ni asi lehčí.

3.7.2013 v 20:11 | Karma: 20,08 | Přečteno: 892x | Diskuse| Sport

Blanka Fay

Díky běhání se zase vracím postupně do života..

Je zhruba po půl šesté ráno a já vyrážím. Neběhám dlouho, asi 2 měsíce a přesněji řečeno nabírám kondičku, abych tomu běh mohla říkat. Jsem sportovec tělem i duší, ale strašně dlouho jsem nic nedělala. Bolest a smutek, kterým jsem si prošla, mi sebral veškerou energii a běh mi ji najednou začal zpět dávat.

27.6.2013 v 7:31 | Karma: 14,89 | Přečteno: 920x | Diskuse| Sport

Blanka Fay

A von tu krávu zase sežral!

Když jsem si ho před rokem a půl pořizovala, tak mi bylo hodně těžko. Byla to jen maličká dvouměsíční kulička, která se všeho bála. Takové malé psí miminko. Spalo to se mnou v posteli, všechno bylo pro něj nové a neustále to kníkalo, když jsem se někam vzdálila.

20.2.2013 v 15:41 | Karma: 17,09 | Přečteno: 839x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Když vypustíte tygříka z klece..

Můj malý hrdina je pěkné číslo. Miluje mě k zbláznění, ale jídlo má asi radši. Většinou volí skrytou taktiku. Granulí si nevšimne, ani když mu kručí v břiše a čeká, co budu mít k večeři. Ví, že dostane kousek masa a pokud ne, tak na mě žalostně celou večeři kouká.

23.1.2013 v 8:21 | Karma: 15,88 | Přečteno: 827x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

To byl zas Štědrý večer..

Ty vánoce jsou fakt dobrý. Pořád mám plnou misku, ale stejně poslouchám, tohle smíš a tohle nesmíš. No klasika. Pani je chytrá jako vždycky. Všemu rozumí, akorát ty vánoční spoje si z internetu špatně napsala, takže jsme na večeři dorazili skoro o půlnoci a poslední kus cesty, jsme šli do kopce skoro dva kiláky pěšky. Sice chodím rád, ale na vánoce chci mít taky pohodlí, no ne?

25.12.2012 v 12:19 | Karma: 15,02 | Přečteno: 1283x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Některé vánoční dárky jsou zcela zdarma..

Letos se přiznám, že ty Vánoce tolik neprožívám. Rozhodla jsem se, že zkusím nepodlehnout, a tak zuřivě neuklízím, nenakupuji ani nepeču.

14.12.2012 v 11:43 | Karma: 10,73 | Přečteno: 968x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

On mě tak šíleně miluje..

Vrhne se na mě pokaždé, když přijdu domů. Jeho radost nezná mezí a tři hodiny beze mě, je jako půl roku. Po dlouhém přivítání testuje, jestli jsem mu něco přinesla. S radostí se vrhne po piškotech či kusu masa, a když se konečně vzdálím, tak si jde rychle ověřit, zda jsem se nevzdálila moc.

21.11.2012 v 13:47 | Karma: 17,94 | Přečteno: 1260x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Lze dnes vyjít se stovkou na den?

Před nedávnem jsem kamarádkám líčila, jak to má skoro pětaosmdesátiletá kamarádka těžké, protože musí vyjít jen se sto korunami na den. Tedy se sto korunami na jídlo, protože z důchodu vše nezaplatí a její dospělé děti, se o ni moc nezajímají.

13.9.2012 v 16:00 | Karma: 32,40 | Přečteno: 3026x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Keep smiling aneb trhání zubů jak na běžícím pásu..

Už třetí den se mi zvětšuje bolest v dutině ústní. Částečně se uklidňuji, že je to zánět dásní a zkouším vše, co se dá. Mezizubní kartáčky, kloktadla, speciální přípravek na zánět dásní. Nic. Bolí mě celá pusa i hlava, nemůžu spát.

21.3.2012 v 5:33 | Karma: 12,23 | Přečteno: 1772x | Osobní

Blanka Fay

Vem si provaz!

Někdy už mám svého miláčka vážně dost. Chce se pořád mazlit a na jídlo je pěkně vybíravý.Nemám ani chvilku na sebe. Z gauče sleze akorát, když přijdu z nákupu. Prošmejdí všechny tašky, jestli tam není něco, co mu chutná.

20.3.2012 v 22:15 | Karma: 14,23 | Přečteno: 1367x | Osobní

Blanka Fay

Lze dneska sehnat vůbec práci?

Posílám další várku životopisů na volné pracovní pozice, už jich bude nejméně přes třicet. Párkrát ještě zkontroluji úpravu a průvodní dopis. A nic. Zkontroluji mailovou schránku a odesílám další. Vybírám pozice vhodné pro moje vzdělání a praxi.

20.2.2012 v 8:38 | Karma: 25,75 | Přečteno: 2622x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

O českém zdravotnictví jednou pozitivně..

Pro letošní rok jsem si dala malý závazek. Přestanu utíkat před lékařskými vyšetřeními a dám si dohromady zdraví.

3.2.2012 v 11:38 | Karma: 11,16 | Přečteno: 1232x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Bady, aneb ze života nejbáječnějšího štěněte..

Tak mi ta kulička pěkně roste. Takové nic to bylo, když jsem ho přinesla domů, na gauč vůbec nedosáhlo, pořád se to mazlilo a chtělo být se mnou. Ale kdepak dnes. Badymu jsou 4 měsíce, už ví, co všechno nesmí, a tak to dělá nejraději. Okupuje gauč pokaždé, když si chci číst. V nestřeženém okamžiku ukradne alespoň tužku na poznámky, když odejdu na záchod.

9.1.2012 v 14:32 | Karma: 20,44 | Přečteno: 1361x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Neperu, nevařím ani v klusu nesmažím..:)

Máme to tady. Vánoční přípravy a pohodička nebo vánoční stresík? Když se podívám po našem útulném domově, tak vánoční úklid by se docela hodil, no spíše ten roční.:)

8.12.2011 v 18:56 | Karma: 11,80 | Přečteno: 1220x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Škoda, že se nemůžeš o svátcích vrátit, aspoň na chvíli..

Docela se už těším, až si o letošních vánocích sednu před televizní obrazovku, napnutě budu řešit, kterou pohádku si pustíme, a za oknem bude krásně bílo.

17.12.2010 v 16:09 | Karma: 15,81 | Přečteno: 1318x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Vánoční zázraky pořád fungují..

Někteří z nás už podlehli vánočnímu shonu, jiní ještě ne. Já to letos beru docela v pohodě. Dárky kupuji až tehdy, když mi něco náhodou přijde na mysl a vím, že tím potěším někoho ze svých blízkých.

12.12.2010 v 20:08 | Karma: 9,75 | Přečteno: 1069x | Diskuse| Osobní