Blanka Fay

 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..

 

 

 

 
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,45
  • Průměrná čtenost 3894x

Blanka Fay

Máme právo být šťastní, když se za rohem válčí?

Včera jsem měla možnost projít se lehce zasněženým Petřínem a trochu vydechnout a zároveň si užít ten lehký dotek zimy. A najednou jsem slyšela to hřmění na obloze a napadalo mne, co když to sem ten Putin taky hodí?

5.3.2022 v 4:30 | Karma: 13,35 | Přečteno: 457x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Některé konce jsou bohužel nevyhnutelné..

Myslím, že v životě je nejtěžší smířit se s dvěma věcmi. A to, že ne všechno, co si přejeme se nám splní a ne vše, je také pro nás dobré.

6.2.2022 v 12:55 | Karma: 15,88 | Přečteno: 543x | Osobní

Blanka Fay

Princ si nechtěl vzít princeznu, vzal si prince aneb omlouvám se Patriku Bangovi..

Nevím jak u vás, ale u nás byla na Štědrý den legrace. U pohádky Jak si nevzít princeznu, jsme se s maminkou smály v dobrém dějovým zvratům a nechápaly.

25.12.2021 v 18:40 | Karma: 23,05 | Přečteno: 1448x | Diskuse| Hyde park

Blanka Fay

Odcházím z idnesu kvůli porušování mých autorských práv!!!

Právě mi byl stažen krásný vánoční článek, kde používám fotografii z fotobanky, kterou si sama platím a mohu fotografii tudíž používat. Byla jsem nařčena, že je z jiného webu.

24.12.2021 v 12:18 | Karma: 26,38 | Přečteno: 1129x | Diskuse| Hyde park

Blanka Fay

A příští rok nám Řezník zase může říct, jak je mu z současné hudební scény na zvracení..

Nedá mi to a nedá. To, co se v médiích rozpoutalo po Slavících jasně ukázalo, co přesně Slavíkům zlomilo páteř před čtyřmi lety. Vymezit se a určit, co je svoboda projevu a co s náznaky rasismu v textech Řezníka či jiných.

24.11.2021 v 8:00 | Karma: 32,03 | Přečteno: 4158x | Diskuse| Kultura

Blanka Fay

A Slavíka získává Karel Janeček za projev roku..

Ach jo, tak nejprve k muzice. Moje muzikantské srdce opravdu zajásalo, že se anketa Českého slavíka bude konat. Hudba je prostě láska na celý život a streamovaní nikdy živou hudbu nemůže nahradit.

20.11.2021 v 0:09 | Karma: 18,36 | Přečteno: 1217x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Proboha, řekněte někdo těm očkovaným, i neočkovaným , že i oni mohou být přenašeči viru..

Vůbec mne nepřekvapují počty nakažených, protože většina společnosti se chová totálně nezodpovědně. Totálně!

17.11.2021 v 17:45 | Karma: 22,36 | Přečteno: 846x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Co s neočkovanými, zakážeme jim přístup všude nebo je rovnou zavřeme?

Mám pocit a asi nejenom já, že o naše zdraví a očkování či neočkování už dávno nejde. Jistě můžete si zatím dle zdravého rozumu vybrat, dám se očkovat nebo ne? Jenže, to vybrat už dávno neplatí.

3.11.2021 v 4:40 | Karma: 33,66 | Přečteno: 1221x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Jak jsem psovi koupila novou garsonku v Praze..

Další noc nemůžu spát a je zase ráno. Dneska to úplně na svého psího miláčka svést úplně nemůžu, i když zlobil dost. Před měsícem ho totiž napadli dva psi a zotavuje se po operaci.

15.7.2021 v 7:07 | Karma: 19,86 | Přečteno: 586x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Za překonání Covidu jsme zodpovědní my všichni..

Je mi smutno, když vidím, co se u nás děje. Politici nedokáží spolupracovat, běžný občan nadává a chce zpět svoji svobodu.

12.2.2021 v 13:01 | Karma: 21,98 | Přečteno: 491x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Bůh řekl, že na nás nikdy nevloží více, než dokážeme unést..

Žijeme ve velice ateistické zemi, což mne jako věřící docela mrzí. Nikdo z nás se během svého života nesetkal se situací, které dnes musíme všichni čelit.

13.3.2020 v 5:51 | Karma: 17,42 | Přečteno: 710x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Sebestřednost Pavla Novotného v přímém přenosu II..

Poslední týden se podivuji nad tím, jak člověk, který si libuje v exhibici a své sebestřednosti, dokáže nabourat politický prostor, a to skoro i zahraniční.

17.12.2019 v 12:19 | Karma: 37,57 | Přečteno: 1390x | Diskuse| Politika

Blanka Fay

Sebestřednost Pavla Novotného v přímém přenosu..

Poslední týden se podivuji nad tím, jak člověk, který si libuje v exhibici a své sebestřednosti, dokáže nabourat politický prostor, a to skoro i zahraniční.

14.12.2019 v 8:00 | Karma: 35,52 | Přečteno: 1084x | Diskuse| Politika

Blanka Fay

Až si Bůh založí účet na Instagramu..

Někdy mne trápí mnoho věcí, které sama úplně neovlivním. Nejspíš na Vánoce nebude asi sníh. Nebude to dlouho trvat a místo k moři pojedeme k plastové hroudě, která se bude stále zvětšovat a kyslík bude jednou na příděl.

12.12.2019 v 0:00 | Karma: 9,86 | Přečteno: 298x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Hlásat, že Bůh miluje hlavně bohaté, je úplné popření Bible..

Média mají nesmírnou moc. I když jsem tento obor vystudovala, tak jsem stále překvapená, kolik lidí se nechá lehce manipulovat a ovlivnit jen pouhým titulkem.

10.11.2019 v 7:39 | Karma: 20,16 | Přečteno: 708x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Byl zpěvák Michael Jackson vážně pedofil?

Neměla jsem v úmyslu se na dokument o Michaelovi Jacksonovi vůbec dívat. Nikdy jsem nebyla jeho fanynka, ale je mi jasné, že jako muzikant byl geniální.

21.3.2019 v 8:44 | Karma: 16,19 | Přečteno: 952x | Diskuse| Média

Blanka Fay

Jak zničit manželství snadno a rychle aneb vážně je manželství přežitá instituce?

Už je to pár let, co jsem napsala článek s názvem Zlodějky manželů. Divila jsem se fenoménu, kdy nějaká žena odvede muže od rodiny, manželky a dětí a myslí si, že je to čestné a jí se to určitě nestane.

9.12.2018 v 9:12 | Karma: 35,16 | Přečteno: 2725x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Ježíše Krista jsme už jednou ukřižovali, teď ho ponižujeme opět..

Jsem věřící a celá kauza kolem kontroverzní divadelní hry uvedené v Brně mne nechávala dlouho dobu docela chladnou.

30.5.2018 v 8:00 | Karma: 37,92 | Přečteno: 1579x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Ester, Jardo, Petro aneb Češi do toho !!!

Panebože, Ester Ledecká má olympijské zlato a v lyžování. Jsem nadšená jako většina Čechů a zuřivě hledám záznam v televizi. Ještě, že mám to zpětné přehrávání TV. Teď to konečně využiji. Přepínám na ČT Sport a záznam se

18.2.2018 v 5:01 | Karma: 29,19 | Přečteno: 1051x | Diskuse| Sport

Blanka Fay

Ortel ve Slavíku, Land Rover v garáži a máslo za pět korun..

Myslela jsem si, že to vzdám. Nač se znovu pokoušet o něco, co se nepovedlo. Jenže pak mi to došlo. Nelze se vzdát něčeho, co tolik milujete. Nelze se vzdát naděje.

20.10.2017 v 7:29 | Karma: 25,36 | Přečteno: 2597x | Diskuse| Společnost