Nezařazené

Blanka Fay

Dost ! Dost ! Dost ! aneb máme zase držet hubu a krok?

Cenzura na TV Prima ohledně posledního dílu Uvolněte se, prosím ? je myslím poslední kapkou, která mne nutí ptát se: Co se ještě musí stát, než budeme muset opět tvrdě bránit naší demokracii?

27.10.2016 v 13:27 | Karma článku: 29.59 | Přečteno: 3559 | Diskuse

Blanka Fay

Veřejná omluva panu Jiřímu Bradymu..

Vážený pane Brady, cítím, že by se vám měl někdo v naší zemi omluvit, a tak to činím já. Omlouvám se Vám za to, jaké nedůstojné uvítání, se vám po příletu do rodné země dostalo. Myslím, že už nestojíte o žádné státní vyznamenání.

26.10.2016 v 8:05 | Karma článku: 27.54 | Přečteno: 1630 | Diskuse

Blanka Fay

Nikdy nic nevzdávat..

Přečetla jsem si článek kolegy blogera o tom, jak ztratil práci. Přečetla jsem si i další články svých kolegů. Každý z nás občas stojí před nějakým problémem. Někdo je bez práce a cítí se poníženě, když chodí na pracovní úřad, kde mu nabízejí práci, která vůbec neodpovídá jeho kvalifikaci.

8.10.2009 v 4:50 | Karma článku: 13.40 | Přečteno: 1499 | Diskuse

Blanka Fay

Máte vlastní názor ? Tak ho prosím vyjádřete slušně..

Tak už to tady máme. Začíná nám platit nový systém v diskusích. Jedni křičí, že je to cenzura a druzí to vítají jako korekci těch diskutujících, kteří chtějí spíše nadávat a urážet, než slušně diskutovat o nějakém problému.

6.10.2009 v 15:23 | Karma článku: 16.16 | Přečteno: 1834 | Diskuse

Blanka Fay

Jaký bude rok 2009 ? Přece skvělý !

Každý z nás minulý rok zažil něco jiného.. Někdo těžké chvíle, kdy mu bylo do breku, jiný lásku, která nám dává křídla atd. Všichni si pro sebe v novém roce něco přejeme, dáváme si přání, která ne všechny třeba splníme, ale už ten pocit očekávání je naprosto úžasný..

3.1.2009 v 9:00 | Karma článku: 20.84 | Přečteno: 3853 | Diskuse

Blanka Fay

Na Štědrý den by neměl být nikdo sám

Máme tu teprve listopad a já už se děsím, kdy na nás prodavači vytasí své „vánoční zbraně".Hudbu miluji, ale na Rolničky, rolničky a podobné vánoční písně, které se během listopadu začínají linout z reproduktorů v obchodech už mám alergii..

3.11.2008 v 19:36 | Karma článku: 29.83 | Přečteno: 5833 | Diskuse
Počet článků 396 Celková karma 22.90 Průměrná čtenost 2712

 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..

 

 

 

 

TOPlist