Křesťanství

Blanka Fay

Coming out Martiny Viktorie Kopecké aneb opravdu miluje Bůh i homosexuály?

Včera jste možná narazili na můj článek o paní farářce, která dle mého názoru více miluje média než Pána Boha. Za svými názory jsem si stála, ale pak jsem si řekla.

5.10.2023 v 14:56 | Karma článku: 32.56 | Přečteno: 7372 | Diskuse

Blanka Fay

Srdce, je totiž pro Boha to nejdůležitější..

Nemusíte věřit v Pána Boha a jeho syna Ježíše Krista a přece ten příběh znáte. Ježíš byl a je Boží syn.

9.4.2023 v 9:06 | Karma článku: 14.14 | Přečteno: 261 | Diskuse

Blanka Fay

Na kolenou..

Pořád to posloucháme dokola. Ježíš zemřel i za tvoje hříchy, může ti nabídnout neskonalou lásku, odpuštění a Boží milost.

18.2.2022 v 4:46 | Karma článku: 14.10 | Přečteno: 401 | Diskuse

Blanka Fay

Když odchází příliš mladí lidé..

Ano, jsem věřící, ale někdy Bohu vážně nerozumím, zlobím se na něj, je mi to prostě líto. Minulý týden zemřela moje kamarádka, jen o pár let mladší než já.

14.2.2022 v 1:26 | Karma článku: 18.59 | Přečteno: 754 |

Blanka Fay

Jak jsem studovala teologii aneb největší z té trojice je láska..

Studium teologie je myslím docela náročné a dotýká se mnoha vědních oborů. Filozofie, historie, religionistiky apod.

2.1.2022 v 7:16 | Karma článku: 14.03 | Přečteno: 362 | Diskuse

Blanka Fay

Zkusme se dnes zastavit a najít to, co nás přesahuje..

Dnes ve sváteční den, nechci nikomu nic vnucovat ani kázat. Na to jsou jistě povolanější a moudřejší.

24.12.2020 v 6:18 | Karma článku: 7.76 | Přečteno: 142 | Diskuse

Blanka Fay

Máme vůbec odvahu slavit pravé Vánoce?

Chceme se většinou dobře se najíst, uklidit byt, pořídit dárky a mít vše připravené na vánoční pohodu. Jenže, co je to ta vánoční pohoda a proč se každým rokem scházíme se svými blízkými u vánočního stromečku?

18.12.2018 v 8:22 | Karma článku: 32.95 | Přečteno: 2510 | Diskuse

Blanka Fay

Bezpodmínečná Boží láska..

Velikonoce jsou křesťanské svátky a já už věřím devatenáct let. Letos však prožívám zvláštní milost. A to, že mohu věřit.

5.4.2015 v 5:14 | Karma článku: 21.44 | Přečteno: 729 | Diskuse

Blanka Fay

Bůh je často milosrdnější, než my sami..

Jsou velikonoce a Biblí se po hlavě nebiju, ikdyž jsem nešla do kostela či sboru. Vlastně už jsem tam dlouho nebyla.

20.4.2014 v 8:51 | Karma článku: 15.47 | Přečteno: 621 | Diskuse

Blanka Fay

Hledání dobra je víra v něco většího, něž jsme my sami..

Názor vystřený zde na blogu, že víru lidstvo nepotřebuje, protože silní jedinci, kteří věří jen sami sobě, ji prostě k životu nepotřebují, je hodně ostrý. Skoro kacířský, dalo by se říci, protože byl vysloven během vánoc, tedy křesťanských svátků, kdy slavíme narození Ježíše Krista.

26.12.2012 v 8:38 | Karma článku: 35.79 | Přečteno: 3309 | Diskuse

Blanka Fay

Bůh je základ mého života, aneb víra na smetiště nepatří..

Někdy mě mrzí, že nedokážu některým lidem vysvětlit, co pro mě znamená víra v Boha. Nejde o to, abych je přesvědčila o „své pravdě“. Jde o to, že když má pro vás v životě něco nesmírnou cenu, tak se o to chcete podělit s ostatními.

27.8.2010 v 13:43 | Karma článku: 23.63 | Přečteno: 2315 | Diskuse

Blanka Fay

Proč se zlé věci stávají dobrým lidem aneb Bůh je vždy s námi..

Pár let už po tomhle světě chodím a vidím, co se kolem mě děje. Někteří lidé jsou poctiví, pracovití a na konci aktivního života je třeba postihne rakovina. Jiní lidé se chovají jako hajzlové, snaží se urvat, kde co můžou, pohybují se na hraně zákona a třeba i za hranou a všechno jim prochází.

21.5.2010 v 2:04 | Karma článku: 22.87 | Přečteno: 2611 | Diskuse

Blanka Fay

Ježíš přibitý na kříži..

Máme tady krásnou jarní velikonoční sobotu, a co si s ní počneme? V Praze je krásně a myslím, že ti nejmoudřejší už doma dávno nejsou a jsou někde v přírodě. Ve mně se to jako vždy pere, zda pracovat nebo taky vyrazit na kolo či brusle.

3.4.2010 v 11:25 | Karma článku: 17.14 | Přečteno: 1901 | Diskuse

Blanka Fay

Život je někdy hnusnej, hnusnej, hnusnej aneb Bože proč?

Tento článek nebude o mne. Mám hodně přátel, kteří jsou skvělí, milují Boha a přesto je jejich život nesmírně těžký. Na mne v těchto dnech také dopadlo spoustu těžkostí, které ale jdou nějak zvládnout. Jen se vzdám nějakých věcí, protože si v současné době prostě nemohu dovolit vše. Mít auto, studovat, rěšit všechny resty, které se mi nahromadily během třiměsíčního marodění. Ale tohle je příběh mých přátel.

31.3.2010 v 13:54 | Karma článku: 19.82 | Přečteno: 2609 | Diskuse

Blanka Fay

Na Štědrý den by neměl být nikdo sám II.

Možná si ještě pamatujete na můj článek s tématem Štědrého dne. Už se postupně blíží čas vánoční a kromě dárků, kapra, stromečku a pracovního shonu někteří z nás řeší, kde a s kým stráví sváteční večer.

11.12.2009 v 8:05 | Karma článku: 12.86 | Přečteno: 1859 | Diskuse

Blanka Fay

Mormoni mají kalendář aneb média nadšeně propagují sektu !

Ti polonazí mladí muži jsou docela pěkní, že, řekne si nejedna žena. Já když občas vidím mormonské „misionáře", kteří na ulici nahánějí své ovečky a chtějí jim sdělit „svou" pravdu, tak takové borce nepotkávám. Mormoni jsou sektou a to ví téměř každý.

4.11.2009 v 20:31 | Karma článku: 14.99 | Přečteno: 4006 | Diskuse
Počet článků 396 Celková karma 22.90 Průměrná čtenost 2712

 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..

 

 

 

 

TOPlist