Blanka Fay

 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..

 

 

 

 
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,41
  • Průměrná čtenost 3894x

Blanka Fay

Životní lekce díky zlomené ruce ..

Moje cesta uzdravení zlomené ruky ještě není úplně u konce, ale už teď přemýšlím, co mě má zlomená ruka naučila. Tak určitě vážit si toho, že mám ruce dvě.

22.1.2024 v 9:47 | Karma: 14,30 | Přečteno: 516x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Dvacet let zneužíval děti a dostal jen 8 let? Aneb jste ubozí, nemocní a jděte se léčit !

Zneužívání dětí či jiného dospělého člověka, je to nejhorší trauma, které může dítě či jiný dospělý zažít.

15.9.2023 v 17:31 | Karma: 21,40 | Přečteno: 674x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Vždycky máme na vybranou aneb i v pekle může vzklíčit naděje..

Přežít hrůzy Osvětimi a dokázat poté vstát ze dna, uzdravit se a svojí prací pomáhat lidem, tak to chce hodně vnitřní síly. a odvahy.

24.5.2023 v 17:31 | Karma: 11,43 | Přečteno: 366x | Diskuse| Kultura

Blanka Fay

A vítězem se stává.. komunikace

Někdy mám pocit, že my lidé si vážně někdy umíme pěkně komplikovat život a přitom by stačilo jediné. Říci si věci prostě z očí do očí, tedy pokud to covidová situace a zdravotní stav lidí zrovna umožňuje.

25.1.2022 v 4:02 | Karma: 9,59 | Přečteno: 305x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Může se alkoholik vůbec uzdravit?

Poslední dobou přemýšlím nad jedním tématem a to tématem závislosti. Nevím, zda je v naší společnosti dobře pochopeno, či mediálně prezentováno.

19.1.2022 v 18:52 | Karma: 12,87 | Přečteno: 520x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Nevím kdo jsem, tak jsem všechno..

Tak milí čtenáři, právě si můžete na internetu přečíst článek o tom jak jsou Demi Lovato nebinární a stále více vyjadřují, kdo jsou.

28.12.2021 v 14:11 | Karma: 29,84 | Přečteno: 764x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Závislí nejsou trosky, jsou prostě nemocní !

Občas mne něco hodně naštve. Hlavně lidská nevědomost a rychlé soudy. Žijeme v rychlé a náročné době a ne každý všechny tlaky ustojí. Každý máme jiné zkušenosti, jinou rodinnou historii i jinou osobnost, jsme prostě různí.

6.2.2016 v 9:18 | Karma: 18,28 | Přečteno: 654x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Žijeme v době výkonů, ale pocit vlastní hodnoty často hledáme..

Možná to znáte. To věčné odškrtávání. Dnes jsem zvládla schůzku, děti, poradu, nákup, mytí oken, servis auta, pracovní pohovor apod. A večer po práci, uběhla jsem 5 km, na kole dala 30 km, v bazénu tolik atd.

24.7.2015 v 1:13 | Karma: 11,59 | Přečteno: 473x | Diskuse| Ostatní

Blanka Fay

Neházejme prosím všechny duševně nemocné do jednoho pytle..

Nešťastná událost tohoto týdne zasáhla každého z nás. Nedovedu se úplně vcítit do toho zoufalství, beznaděje a smutku, kterým si procházejí rodiče toho mládence ze Žďáru.Musí to být něco příšerného.

18.10.2014 v 7:47 | Karma: 21,36 | Přečteno: 897x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Vážně je bezdětná žena bezcenná?

V následné úvaze budu asi docela osobní. Jistě, jsem žena, miluji děti, ale ještě je nemám.Nebudu zapírat, že k napsání dalšího blogu mne inspirovala ohnivá diskuse na idnes a její dva články. Docela dobře načasováno. Brad Pitt si konečně vzal Angelinu Jolie, se kterou má šest dětí. Tři vlastní a tři adoptované. A jeho exmanželka musí i ve Spojených Státech 21. století čelit opakované mediální otázce, zda ještě bude matkou.

30.8.2014 v 16:00 | Karma: 44,00 | Přečteno: 15274x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

S Bohem v ringu..

Bylo mi hodně těžko. Největší zklamání přicházejí od lidí, na kterých nám nejvíce záleží. Dokáží naše otevřené srdce nejvíce ranit. I mně se to stalo. Několikrát. Stalo se to i jiným. Za 2 dny pročítám knihu Tima Guenárda v Ringu s Bohem. Hledám zdroj Boží síly a lásky, který se mi na chvíli ztratil.

17.10.2012 v 16:54 | Karma: 16,38 | Přečteno: 1702x | Diskuse| Kultura

Blanka Fay

Nepleťme si alter.výchovu s duševní poruchou či sektářskými sklony

Další medializovaný příběh týraných dětí je za námi. V tomto případě termín týraných, ale úplně nevystihuje další nešťastný případ. Ve většině medializovaných případů, šlo o týrání fyzické i psychické. Média se předháněla v informacích, veřejnost se pohoršovala, experti a soudy vynášeli rozsudky.

7.1.2012 v 0:22 | Karma: 16,35 | Přečteno: 1507x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Chcete být svobodní nebo závislí?

Tak máme zítra vánoční večírek a v sobotu rodinnou vánoční akci a už čtu ty emaily, jak si dáme svařák apod. No dáme. Asi všichni, až na mě. Už rok vůbec nepiji, ani sklenku vína. Myslím, že k vínu mám pozitivní vztah. Chutná mi v malém množství a pro náladu se opíjet nemusím. Stejně se tluču smíchy i bez něj.

16.12.2011 v 3:06 | Karma: 12,46 | Přečteno: 1347x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Tyran, který pere ve Vltavě aneb odvaha bránit se..

Téma psychického a fyzického týrání se v současné době hodně otevřelo. Nešťastná smrt spisovatelky Monyové „donutila“ média tuto problematiku více uchopit a nastínit možná východiska. Ani já nejsem výjimka a o danou problematiku jsem se začala více zajímat.

10.9.2011 v 4:42 | Karma: 24,17 | Přečteno: 4187x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Hranice v mém životě, hranice v mezilidských vztazích..

Myslíte si, že jsou potřeba nějaké hranice ve vztahu s ostatními lidmi nebo třeba i hranice ve vztahu k dětem apod.? Každý z nás je jiný. Někdo svým dětem dovolí skoro vše a jiný je za každou maličkost zbytečně kárá.

12.3.2011 v 22:46 | Karma: 19,06 | Přečteno: 4344x | Diskuse| Ona

Blanka Fay

Když se z alkoholu stane nepřítel, aneb Redbull křídla nedává..

Jaký je život se závislostí na alkoholu? Musí to být něco strašného. Váš život se ze svobody proměňuje v neustálou potřebu něčeho se napít.Osobně s alkoholem problémy nemám, ale v životě jsem potkala pár lidí, kteří to s ním moc nezvládali.

7.6.2010 v 0:43 | Karma: 12,65 | Přečteno: 3164x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Když se z vody stane nepřítel..

Část naší země bojuje s povodněmi. Už poněkolikáté. Sledovat všechno z poklidu televizní obrazovky je jednoduché. Může se mě to dotknout nebo pošlu peníze na nějakou charitativní sbírku, ale pokud nemám vodu ve vlastním domě či obydlí, tak nejspíš nepochopím, čím procházejí lidé v postižených oblastech nebo čím prošli lidé při minulých povodních.

18.5.2010 v 13:25 | Karma: 10,88 | Přečteno: 1444x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Toužíme po upřímnosti?

Dokážete být sami k sobě upřímní? A k ostatním? Moje upřímnost mě vždycky trochu trápila. Říkám vždy, co si myslím. Samozřejmě, když jde o citlivé téma, tak se snažím volit vhodná slova a nenapálím to kamarádce hned ve stylu, ten účes je vážně blbej!

3.5.2010 v 0:52 | Karma: 10,60 | Přečteno: 1733x | Diskuse| Kultura

Blanka Fay

Plakat smí jen vítěz a občas mohou plakat i poražení..

Právě skončil olympijský závod v krasobruslení mužů a mne na mysl přišel název knihy o vrcholovém plavání od polské spisovatelky, Plakat smí jen vítěz. Ano, olympijské zlato získal Američan Evan Lysacek a slzy dojetí se objevily. Zajel nejlepší volnou jízdu a vyhrál po právu.

19.2.2010 v 6:58 | Karma: 10,93 | Přečteno: 1737x | Diskuse| Sport

Blanka Fay

Naše myšlení ovlivňuje vše aneb kniha je nejlepší přítel..

O lidském myšlení bylo napsáno mnoho moudrých knih. Většina z nás si je vědoma, jak nás naše myšlení ovlivňuje. Jak člověk smýšlí ve svém srdci, takový je.. Autorem této útlé a geniální knížečky je James Allen, který se narodil už v roce 1864.

28.10.2009 v 8:57 | Karma: 14,84 | Přečteno: 1713x | Diskuse| Kultura