Hudba

Blanka Fay

Český slavík aneb hodně řečí a málo muziky..

Zařekla jsem se, že populární anketu Český slavík nebudu ani sledovat ani hodnotit. Ani jedno však nedodržím.

13.11.2022 v 3:17 | Karma článku: 33.97 | Přečteno: 6729 | Diskuse

Blanka Fay

Milý Tomáši Klusi, nechte nás, ať si životní moudra definujeme sami

Poslední dobou mi mi přijde, že je Tomáš Klus všude. A protože jsem taky písničkář, tak jsem si přečetla několik rozhovorů.

3.10.2014 v 13:29 | Karma článku: 31.47 | Přečteno: 3019 | Diskuse

Blanka Fay

Slavičí gesta Kluse, Krajča i Rupperta mi přijdou dost prázdná..

Letošní vyhlášení Českého slavíka získává prazvláštní dozvuk.Nejen, že je anketa každoročně kritizována za to, že je rok od roku horší, tak letos jsou pořadatelé obviněni z amorálnosti.

29.11.2013 v 20:01 | Karma článku: 35.02 | Přečteno: 6020 | Diskuse

Blanka Fay

Lucie Bílá na turné rozpoutala velkolepou hlasově-vizuální show..

Zpěvačka Lucie Bílá je na naší hudební scéně fenoménem už přes dvacet let. Hlas od Boha, bezprostřednost, charisma a roky vypilovaná profesionalita.Co čekat od zpěvačky, která už nabídla mnohé? Výzvu velkolepé show si naordinovala interpretka sama a využila jí bezezbytku.

17.10.2013 v 20:25 | Karma článku: 15.42 | Přečteno: 934 | Diskuse

Blanka Fay

Bolest a genialita Amy Winehouse ..

Jsou citliví, mnohdy obdaření neskutečným talentem a umírají i mladí. Umělcova duše je velká a mnohdy nevyzpytatelná. „ Zemřela zpěvačka, která svůj život mimo jeviště moc nezvládala.“

24.7.2011 v 3:47 | Karma článku: 27.44 | Přečteno: 7699 | Diskuse

Blanka Fay

Odešel umělec s citlivou duší, bohužel odešel Petr Muk..

Petra Muka jsem osobně neznala a ani nepotkala. Stejně jako ostatní mě zpráva o jeho smrti velice zasáhla. Byl ještě tak mladý, měl rodinu, malou dceru a byl plný elánu. Nedávno vydal desku, určitě měl i další plány.

24.5.2010 v 14:06 | Karma článku: 41.17 | Přečteno: 7831 |

Blanka Fay

Nesnadná role Lucie Bílé..

Lidský život není snadný, to víme všichni. Snažím se dělat muziku, a proto poslední roky velice pečlivě sleduji naši hudební scénu. Nebylo nezajímavé sledovat i cestu Lucie Bílé.

4.4.2010 v 17:08 | Karma článku: 28.49 | Přečteno: 2591 | Diskuse

Blanka Fay

Některý okamžik nejde prostě pominout..

Je tady pátek, můj oblíbený den. Už jen ta představa, že za chvíli totálně vypnu a nebudu dělat nic, se mi strašně líbí. Jistě, práce by se našla. Makat do školy, řešil pracovní resty, připravovat se na hodinu zpěvu, vyprat, vyžehlit nebo vytřít, dodělat účty, naplánovat další povinnosti na příští týden apod.

5.2.2010 v 14:00 | Karma článku: 8.77 | Přečteno: 1437 | Diskuse

Blanka Fay

Susan Boyle se za svůj „snový“ debut rozhodně nemusí stydět..

I Dreamed a Dream, ano Susan Boyle snila, a tak nazvala i své debutové album. Proč ne. Konkurence na poli populární hudby je tak velká, tak proč nevyužít píseň, která Susan Boyle katapultovala do hudebních výšin.

8.12.2009 v 16:23 | Karma článku: 13.67 | Přečteno: 1403 | Diskuse

Blanka Fay

Madonna a zase Madonna aneb Boston 2001

Za pár týdnů z tohoto města odletí letadla, která navždy změní pohled Američanů na svoji bezpečnost. Dvojčata v New Yorku už nebudou stát a Amerika dostane ránu, ze které se ještě dlouho bude vzpamatovávat. Zemře velké množství nevinných lidí.

29.10.2009 v 13:18 | Karma článku: 7.54 | Přečteno: 1152 | Diskuse
Počet článků 396 Celková karma 22.90 Průměrná čtenost 2712

 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..

 

 

 

 

TOPlist